AXAMI V-5011 podprsenka
AXAMI V-5011 podprsenka

AXAMI V-5011 podprsenka

     Luxusní push-up podprsenka Lili AXAMI V-5011 vyniká svým designovým stylem pro náročné ženy. Oblíbí si ji každá žena, která je ráda elegantní, neodolatelná a svůdná. Podklad tvoří béžová barva, na které vyniká nádherná černá krajka se zajímavým peříčkovým vzorem, který je doslova nepřehlédnutelný. Podprsenka má střih push-up, který nádherně nadzvedává a modeluje vaše poprsí, dodává mu plnější tvar. Košíčky krásně zvedají ňadra od spodní…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: AXAMI V-5011 podprsenka
Výrobce: Axami
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

     Luxusní push-up podprsenka Lili AXAMI V-5011 vyniká svým designovým stylem pro náročné ženy. Oblíbí si ji každá žena, která je ráda elegantní, neodolatelná a svůdná. Podklad tvoří béžová barva, na které vyniká nádherná černá krajka se zajímavým peříčkovým vzorem, který je doslova nepřehlédnutelný. Podprsenka má střih push-up, který nádherně nadzvedává a modeluje vaše poprsí, dodává mu plnější tvar. Košíčky krásně zvedají ňadra od spodní strany, vytváří luxusní efekt plných ňader. Zadní strana podprsenky je z hladkého béžového mikrovlákna. Zapínání je klasické podprsenkové - třístupňové na dvě řady. Béžová ramínka jsou regulovatelná a efektně zdobená černými hladkými mašličkami. Stejnou mašličku najdeme i mezi košíčky. Do soupravy k podprsence vám můžeme doporučit tanga V-5008, kalhotky V-5013, podvazkový pás V-5002, nebo rukavičky V-5005. Složení: 14% polyamid, 1% elastan, 35% bavlna, 16% polyuretan, 34% polyester.

Push-up podprsenka Lily 5011 je neskutečně pohodlná a důmyslně designově promyšlená. Push-up vycpávky a jedinečný vzor zvýrazní Vaše oblé vnady. Doporučujeme také tanga V-5018.

Složení: 14% polyamid, 1% elastan, 35% bavlna, 16% polyuretan, 34% polyestér.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.