Autosedačka Nania Cosmo SP Aminals Giraffe 0-18 kg
Autosedačka Nania Cosmo SP Aminals Giraffe 0-18 kg

Autosedačka Nania Cosmo SP Aminals Giraffe 0-18 kg

Autosedačka pro děti o hmotnosti 0-18 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina 0 a 0+ a skupina I (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy a proti směru jízdy, instalace ve směru jízdy a proti směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 7,5 kg, barva šedá…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Autosedačka Nania Cosmo SP Aminals Giraffe 0-18 kg
Výrobce: Nania
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Váhová kategorie:
S pultem:
Ne
Otočná:
Ne
Rostoucí:
Ne
Polohovací:
Ne
Modelový rok:

Popis produktu

Autosedačka pro děti o hmotnosti 0-18 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina 0 a 0+ a skupina I (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy a proti směru jízdy, instalace ve směru jízdy a proti směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 7,5 kg, barva šedá, hnědá a béžová . Autosedačka je nutnou výbavou v kategorii bezpečnosti pro každého, kdo v autě vozí dítě s výškou nižší než 150 cm a s hmotností nižší než 36 kg. Podle hmotnosti dítěte jsou autosedačky rozděleny do několik skupin. Tato varianta je zařazena do kategorie skupina 0 a 0+ a skupina I. Autosedačka Nania je určena pro děti, které váží 0-18 kg. Ukotvení sedačky v automobilu probíhá pomocí tříbodového pásu. K následnému připoutání dítěte je určen pětibodový pás, který najdete v balení. Nania Cosmo SP Aminals Giraffe 0-18 kg .

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.