MORWELL DIAGNOSTICS GMBH Těhotenský test RapiClear Direct extra 2v1 2ks

od 120 Kč
RapiClear Direct extra zjišťuje v moči přítomnost hormonu hCG (lidský choriongonadotropin), který produkuje tělo jen během těhotenství. Test obsahuje jednorázovou testovací tyčinku. Test má 99%-tní spolehlivost. Svým sestavením umožňuje hygienické použití i v jiných než domácích podmínkách. Citlivost testu je 10 mIU/ml - zaručuje vysokou přesnost a spolehlivost. Případnou graviditu lze zjistit již 5.-8. po předpokládaném oplodnění vajíčka.…
Lékárna.cz
Za dopravu 118 Kč Skladem
120 Kč
Za dopravu 118 Kč Skladem
120 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: MORWELL DIAGNOSTICS GMBH Těhotenský test RapiClear Direct extra 2v1 2ks
Výrobce: MORWELL DIAGNOSTICS
Minimální cena: 120 Kč
Maximální cena: 135 Kč
Ušetříte až: 15 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

RapiClear Direct extra zjišťuje v moči přítomnost hormonu hCG (lidský choriongonadotropin), který produkuje tělo jen během těhotenství. Test obsahuje jednorázovou testovací tyčinku. Test má 99%-tní spolehlivost. Svým sestavením umožňuje hygienické použití i v jiných než domácích podmínkách. Citlivost testu je 10 mIU/ml - zaručuje vysokou přesnost a spolehlivost. Případnou graviditu lze zjistit již 5.-8. po předpokládaném oplodnění vajíčka. Použití: Můžete ho použít už pátý den po oplození v průběhu celých 24 hodin. Používá se přímo v proudu moči, výsledek je viditelný do 1 minuty. Těhotenský test RapiClear Direct extra 2v1 2ks Jednokrokový minutový těhotenský test k určení včasného těhotenství, který lze použít kdykoli v průběhu 24 hodin. Těhotenský test je možné použít už pátý den. Balení obsahuje dva kusy těhotenských testů. Dva jednokrokové těhotenské testy - tyčinky - s hygienickým použitím v proudu moči, kdykoliv v průběhu 24 hodin. Určeno pro... Těhotenský test RapiClear Direct extra 2v1 2ks od Clearskin na GigaLékárna.cz za 124 Kč .

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.