Ekopress Savoir-Vivre na obchodních cestách - Ewa Pernal

od 253 Kč
Jedním ze základních předpokladů úspěšného obchodu je navázání dobrých osobních vztahů s naším partnerem. Kniha je určena především těm, kteří přijíždějí do zahraničí z obchodních či služebních důvodů, užitečné informace zde však najde i zvídavější turista. Čtenář se seznámí se zvyklostmi a specifiky společenského chování v zemích, s kterými Česká republika přichází nejčastěji do obchodního a kulturního společenského styku. Kapitoly věnované…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
253 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ekopress Savoir-Vivre na obchodních cestách - Ewa Pernal
Minimální cena: 253 Kč
Maximální cena: 253 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jedním ze základních předpokladů úspěšného obchodu je navázání dobrých osobních vztahů s naším partnerem. Kniha je určena především těm, kteří přijíždějí do zahraničí z obchodních či služebních důvodů, užitečné informace zde však najde i zvídavější turista. Čtenář se seznámí se zvyklostmi a specifiky společenského chování v zemích, s kterými Česká republika přichází nejčastěji do obchodního a kulturního společenského styku. Kapitoly věnované jednotlivým zemím jsou tvořeny třemi skupinami otázek: historické a kulturní pozadí, organizační kultura a styl práce, etiketa. Základní znalosti o dané zemi, jejích dějinách, náboženství a řeči následují otázky jako jsou vyznávané hodnoty a zavedené normy jednání, metody řízení a rozhodování, organizace a průběh schůzek, styl vyjednávání atd. Třetí skupina je nejpodrobnější a pojednává o platných zásadách společenské hierarchie, zvláštnostech jmen a titulů, způsobu jakým se zdraví a vítá, významech znaků a gest, pravidlech pohostinnosti, či etiketě u stolu. Savoir-Vivre na obchodních cestách - Ewa Pernal od authora Ewa Pernal a nakladatelství v kategorii Učebnice za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.