Ekologický přírodopis pro 9. ročník základní školy na CD Metodická příručka

od 233 Kč
<p></p><p> Metodická příručka na tomto CD doplňuje učebnici Ekologického přírodopisu pro 9. ročník základní školy.</p> <p> Obsahuje teoretickou část pojednávající o výuce ekologického přírodopisu, v níž autorka přibližuje cíle a význam ekologického přírodopisu, charakterizuje koncepci a strukturu učiva, doporučuje vhodné metody a formy výuky a uvádí obsahový i metodický rozbor učiva ekologického přírodopisu v daném ročníku.</p> <p> CD rovněž…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
233 Kč
Za dopravu 57 Kč Skladem
233 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ekologický přírodopis pro 9. ročník základní školy na CD Metodická příručka
Výrobce: Fortuna
Minimální cena: 233 Kč
Maximální cena: 278 Kč
Ušetříte až: 45 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

<p></p><p> Metodická příručka na tomto CD doplňuje učebnici Ekologického přírodopisu pro 9. ročník základní školy.</p> <p> Obsahuje teoretickou část pojednávající o výuce ekologického přírodopisu, v níž autorka přibližuje cíle a význam ekologického přírodopisu, charakterizuje koncepci a strukturu učiva, doporučuje vhodné metody a formy výuky a uvádí obsahový i metodický rozbor učiva ekologického přírodopisu v daném ročníku.</p> <p> CD rovněž zahrnuje vzorové odpovědi na všechny otázky a úkoly z učebnice i z pracovního sešitu, doporučení ke zkoušení a k hodnocení v ekologickém přírodopisu, ale i další doplňkové informace pro učitele.</p> <p> Významnou součástí metodické příručky je powerpointová prezentace obrázků a schémat (PPT), která při výuce umožňuje využití výpočetní techniky. Prezentace může sloužit jak učitelům, tak žákům (pomáhá při výkladu, opakování i procvičování). Je rozdělena do sedmi částí, které korespondují s rozvržením učebnice do jednotlivých kapitol. Odkazy na příslušné prezentace jsou uvedeny rovněž v rozboru učiva.</p>

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.