

Celkové hodnocení
2.4 Komfort nakupování
1.8 Zákaznický servis
2.3 Včasné dodání
3284 uživatelských recenzí
Platební metody
Platební karty: Karta Aura (Cetelem), Kartou online, Kartou osobně, Master Card/VISA v obchodě, Mastercard
Bankovni převod: Ano
Ebanka: Ne
Úvěry: Ne
Splátky: Ano
Hotovost: Ano
Ostatní: Dobírka, eBanka, eKonto, eKonto - ePlatba, eKonto ePlatba, Hotově, Karta Aura (Cetelem), Kartou, Kartou online, Kartou osobně, Master Card/VISA v obchodě, Mastercard, Na fakturu, Platba předem na účet, proforma Faktura, Převodem
Doprava
Osobní odběr - 0 Kč Česká pošta 83 Kč Česká pošta - dobírka 143 Kč Přepravní služba (do 30 kg) 0 Kč Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka 143 Kč Přepravní služba (nad 30 kg) 83 Kč Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka 143 Kč Kurýr po Praze ten samý den 143 Kč Expresní kurýr po praze (do 90 min) 299 Kč Kurýr po Brně, Plzni, Hradci Králové a Ostravě ten samý den 155 Kč
Pobočky
- Prodejna Olomouc: Olomouc, Wolkerova 22, 77900
- Prodejna Most: Most, tř. Budovatelů 1877, 43401
- Prodejna Mladá Boleslav: Mladá Boleslav, náměstí Republiky 16, 29301
- Prodejna Mělník: Mělník, Pražská 532/25, 27601
- Prodejna Děčín: Děčín, Ústecká 1905/8, 40505
- P4 - Antala Staška: Praha 4 - Krč, Antala Staška 1073/71a, 14000
- Prodejna Brno - Bystrc: Brno, Kubíčkova 1080/6, 63500
- Prodejna Liberec: Liberec, Palachova 1404, 46090
- Prodejna Kolín: Kolín, Jaselská 876, 28002
- Prodejna Kladno: Kladno, Arménská 3277, 27201
- Prodejna Karlovy Vary: Karlovy Vary, Sokolovská 117/59, 36005
- Prodejna Jihlava: Jihlava, Chlumova 1a, 58601
- Prodejna Zlín: Zlín, Jana Antonína Bati 7031, 76001
- Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
- Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
- Prodejna Úžice (Areál ProLogis Park): Úžice, Úžice 267, 27745
- Prodejna Ústí nad Labem: Ústí nad Labem, Špitálské náměstí 3517/1a, 40001
- Prodejna Tábor: Tábor, Kamenická 2860/1, 39005
- Prodejna Showroom Praha 7 - Holešovice: Praha, Jateční 33a, 17000
- Prodejna Příbram: Příbram, Žežická 597, 26101
- Prodejna Prostějov: Prostějov, Poděbradovo nám. 1590/1, 79601
- Prodejna Plzeň: Plzeň, Truhlářská 2755/5, 30100
- Prodejna Pardubice: Pardubice, Palackého třída ev.č. 241, 53002
- Prodejna P9 - Horní Počernice: Praha 9, Do Čertous 1, 19300
- Prodejna P6 - Dejvice: Praha 6, Banskobystrická 2080/11, 16000
- Prodejna P5 - Lužiny: Praha 5, Archeologická 2256/1, 15500
- Prodejna P5 - Anděl: Praha 5, Štefánikova 203/23, 15000
- Prodejna P4 - Háje: Praha 4, Kulhavého 669/2, 14900
- Prodejna P4 - Budějovická: Praha 4, Budějovická 13, 14000
- Prodejna Ostrava: Ostrava, Novinářská 6a, 70200
- Prodejna Opava: Opava, Pekařská 2542/56, 74601
- P1 - Můstek (vestibul metra): Praha 1, Jungmannovo náměstí , 11000
- P3 - Flora (naproti OC): Praha 3 - Vinohrady, Jičínská 2348/10, 13000
- Prodejna Brno - Lískovec: Brno, Netroufalky 770/16, 62500
- Prodejna Brno - střed: Brno, Skořepka 336/15, 60200
- Prodejna České Budějovice: České Budějovice, Průběžná 2507/50, 37005
- Prodejna Frýdek-Místek: Frýdek-Místek, Na Příkopě 3727, 73801
- Prodejna Hradec Králové: Hradec Králové, Hořická 10, 50002
- Prodejna Chomutov: Chomutov, Žižkovo náměstí 5762, 43001
Uživatelské recenze Alza.cz
Martin
otřesné jednání se zákazníkem
Filip Šlapal
- Po dlouhém dumání mě nenapadá jedinná
- Hrubé, neprofesionální, arogantní a lživé jednání s přepravní firmou
POZOR, JDE AROGANTNÍ, HRUBÉ, NEPROFESIONÁLNÍ A NESCHOPNÉ LHÁŘE. VYHNĚTE SE KONTAKTU S NIMI ZA KAŽDOU CENU. Dobrý den, Včera jste mi měli doručit lednici prostřednictvím přepravní firmy Gebrüder Weiss. Původně minulý týden, ale to přišla s masivní a velmi hlubokou rýhou táhnoucí se pře vrchní a boční část. Dle emailu jste ji měli dopravit v úterý. V pondělí v sedm hodin jsem obdržel telefonát, že mi to dopravíte v pondělí odpoledne. Protože jsem ani jeden ze dnů nemohl být doma, zůstala doma přítelkyně, mohla si však vzít volno až v úterý. Obratem jsem tedy telefonoval, že zásilku můžeme převzít až v úterý. Čtyřikrát mi řidič mobil nezvednul, volal jsem tedy na dispečink. Tam byli překvapení, že mi řidič nezavolal den dopředu, ale posunuli tedy zásilku na původně domluvený den. Pak mi přišla SMS, že mi to tedy doručí v pondělí. Volal jsem opět na dispečink, kde mě ujistili, že je to jen automatická SMS, že lednici dovezou v úterý. Po pár hodinách však telefonát s oznámením, že čekají s lednicí před domem. Museli tedy lednici vézt zpět. Druhý den proběhla komunikace mezi mou přítelkyní a řidičem, kdy popsala, na který zvonek zvonit. Dle řidičových slov si řidič vše zapsal. Pak přišla SMS, že byla lednice doručena, akorát že vůbec. Přítelkyně tedy volala řidiči, kde se lednice nachází a on odpověděl, že ji dal k sousedům. Vzhledem k tomu, že jsem zaplatil za službu výnosu lednice do bytu jsem byl velmi nespokojen. Navíc se řidič choval velmi arogantně a odmítal cokoliv řešit. Volal jsem tedy na dispečink firmy, který komunikovali s řidičem. Když mi volali zpět, nechápali, v čem je problém, že prý se to, co jsem jim popsal vůbec nestalo. Následně mi volal přímo řidič, který reagoval velmi arogantně a velmi výsměšným tónem mi lhal přímo do ucha. Nejprve tvrdil, že s mou přítelkyní vůbec nemluvil, že si to celé vymyslela. Pak tvrdil, že zvonil na zvonek, který mu má přítelkyně telefonicky oznámila, což mi nějak nesedí s tím, že s ní vůbec nemluvil. Prý na zvonek zvonil dvakrát a nikdo se neozýval, což také nesedí s tím, že má přítelkyně byla celý den doma a dle telefonátu s řidičem věděla, že do pětadvaceti minut dorazí. Řidič celou dobu jednal velmi neprofesionálně, nebyl schopen vykonat práci, za kterou jsme zaplatili a choval se velmi arogantně a hrubě. Chtěl jsem se tedy zeptat, jestli vaše firma v tomto jednání vidí problém a pokud ano, jaké kroky podniknete, aby se toto hrubě neprofesionální jednání neopakovalo. Já totiž nemám zájem ani čas řešit takto nestandardní situace, což mě odrazuje od využívání vašich služeb. Očekávám odpověď a doufám v konstruktivní vyřešení situace. Filip Šlapal
- Po dlouhém dumání mě nenapadá jedinná
- Hrubé, neprofesionální, arogantní a lživé jednání s přepravní firmou
Pavel Daňo
S nákupy na Alze končím. Nechápu jak se vyřizují reklamace v této společnosti. Kupovali jsme cca před rokem s manželkou mikrovlnou troubu LG za 2690kč. Po půl roce při ohřevu jídla začala vydávat skřiplavej zvuk. Vzali jsme to na prodejnu v Praze na Lužinách a reklamovali. Reklamace nám do 30 dnů byla schválena a v servise opravena. Mikrovlnka za pár měsíců začala dělat ten stejný zvuk. Dali jsme to opět reklamovat a najednou reklamace byla neuznaná. Tak jsem se na prodejně rozčílil ať ji tam zapnou a sami si poslechnou zvuk co to dělá. Prodejna je v nákupním centru. I přes hluk co v nákupních centrech bývá to slyšeli všichni co pracovali na prodejně. Pan prodavač to semnou vypsal a poslali jsme to opět na reklamaci. Dnes mi přišlo z Alzy že reklamace byla zamítnuta. Já si pro mikrovlnku nemůžu ani jít, protože by to chudáci prodavači který za to nemůžou odnesli.... To je nehoráznost. Nakupujeme z 80% jen v Alze. Kdybych spočítal kolik jsme utratili, určitě to bude pěticiferné číslo. Už tu neutratím ani korunu!!! Nedoporučuji zde nakupovat!!
Vendula
- Zboží přišlo hned druhý den (Praha)
- Chování k zákazníkům
- Reklamace a vrácení zboží již pouze přes roboty
- Neustále vás odkazují na přepážky bez živé obsluhy, personál není ochoten se s vámi vůbec bavit
- Rozbalené zboží se přeprodává bez kontroly se závadami
Nejvíce mne zklamal přístup personálu, kdy jsem potřebovala pomoci s vrácením zboží a jediné, čeho jsem se dočkala bylo konstatování, tohle si řeší zákazníci sami přes roboty. Přes opakovanou prosbu o pomoc s vrácením (v prázdné prodejně), mi pán jasně odsekl, že NE! Po úmorném vyplňování počítačového dotazníku mi místo odeslání reklamace hodilo chybové hlášení, kdy bylo potřeba zavolat personál. Nakonec pán musel stejně reklamaci vyřídit na svém počítači. Neobtěžoval se zapsat si důvod vrácení, i když jsem opakovaně upozorňovala, že telefon opravdu není v pořádku. Dostalo se mi pouze odpovědi, že se to stejně přeprodá jako rozbalené, a že závady u rozbaleného zboží nikdo nekontroluje.
- Zboží přišlo hned druhý den (Praha)
- Chování k zákazníkům
- Reklamace a vrácení zboží již pouze přes roboty
- Neustále vás odkazují na přepážky bez živé obsluhy, personál není ochoten se s vámi vůbec bavit
- Rozbalené zboží se přeprodává bez kontroly se závadami
Jakub Urbánek
- Blízký zánik
- Poškozené zboží
- Ve skladě se asi baví propicháváním krabic
- Komunikace přes šablonové nic neříkající zprávy
- Reklamace nemožná
- Neumí ani řádně zabalit zásilku
NIKDY NEPLATIT NIC PŘEDEM! Balík mi přišel POUZE v originální krabici, šlo vidět, že ho někdo rozdělával, nebyl ani zabezpečený lepící páskou. Krabice byla propichlá a produkt celý poškrábaný. Reklamace téměř nemožná, buď můžu zboží na vlastní náklady zabalit tak, jako to dělá každý jiný prodejce a odeslat zpátky (podle recenzí se nedočkáte ani zboží ani peněz) nebo projet nádrž na prodejnu. Nechutně odporný prodejce, komunikace přes nic neříkající šablonové zprávy, ohýbá zákony ČR. Radši si připlaťte u konkurence, ušetříte si čas, peníze a HLAVNĚ mentální zdraví.
- Blízký zánik
- Poškozené zboží
- Ve skladě se asi baví propicháváním krabic
- Komunikace přes šablonové nic neříkající zprávy
- Reklamace nemožná
- Neumí ani řádně zabalit zásilku
Marie
- Hezky naučené fráze pracovníků zákaznické linky
- Nemožnost spojení s vedením
- Čekání 2 měsíce na svoje peníze
- Operátoři zákaznické linky
Nikdy neplatit nic předem! 3.5. jsem si objednala stojací lampu, 10.5. e-mail od Zasilkovny, že je zásilka moc velká a posílají ji zpět na Alzu. Volám na Alzu, zvedl mi to celkem milý pán, že teda neví, o co jde a proč zásilku Zasilkovna nevzala, ale že bude urgovat vrácení peněz, že hned posílá dobropis. Potom přišla éra telefonátů, každý týden jsem jim volala minimálně jednou, vždycky urgovali, ale peníze nikde. 14.6. mi telefon vzala telefon paní, která mi teda řekla, že existuje nějaké čestné prohlášení, které musím napsat. Trochu trapas po měsíci řešení psát prohlášení o tom, že jsem zásilku neprevzala, ale dobře, napsala jsem. Dobropis přišel, ještě ten den proběhla komunikace po E-mailu, kam a jak chci poslat peníze. Peníze opět nedorazili, volám dnes 28.6. a slečna za telefonem se mě zeptala, jestli pořád chci peníze zpět. KATASTROFA, NEJHORŠÍ OBCHOD, DÁTE PENÍZE A UŽ JE NEUVIDÍTE!!!!
- Hezky naučené fráze pracovníků zákaznické linky
- Nemožnost spojení s vedením
- Čekání 2 měsíce na svoje peníze
- Operátoři zákaznické linky
Fatima Jajová
- žádné
- - když reklamujete vadný produkt a pak ho chcete vyměnit za jiný, tak Vám ALZA rozhodně nevyhoví, napíšou Vám jenom, že to není možný a nutí Vám stejný produkt za výměnu, i když vy už tomu produktu druhou šanci dát nechcete. Nereagují ani na to, když si člověk chce za nákup připlatit. Prostě Vám nutí dál to, co nechcete. Protože ten produkt zjevně nikdo nekupuje a je na něj i dost velká sleva.
- - neosobní komunikace, mailem vždy posílají robotické neosobní odpovědi
- - nepozornost a nesoustředěnost personálu při komunikaci
Naprosto neproklientský přístup ALZI při reklamaci, když jsem chtěla vadné zboží vyměnit za jiné (klidně i dražší), tak reklamaci uzavřeli tím, že mi vyměnili zboží za stejné, které už rozhodně nechci. Ten produkt, který jsem si zakoupila mě jednou zklamal, podle mého ani nefunguje, tak dobře jak konkurenční produkt. Navíc ho mají ve slevě, zjevně ho asi moc lidí nekupuje, tak se toho chtějí zbavit. Napsala jsem jim, že ten produkt už rozhodně nechci, ať si ho nechají a moc se ani nebránili, takže jim asi ani nevadí okrádat své zákazníky. Doporučuji nakupovat jinde, kde vám vyjdou vstříc.
- žádné
- - když reklamujete vadný produkt a pak ho chcete vyměnit za jiný, tak Vám ALZA rozhodně nevyhoví, napíšou Vám jenom, že to není možný a nutí Vám stejný produkt za výměnu, i když vy už tomu produktu druhou šanci dát nechcete. Nereagují ani na to, když si člověk chce za nákup připlatit. Prostě Vám nutí dál to, co nechcete. Protože ten produkt zjevně nikdo nekupuje a je na něj i dost velká sleva.
- - neosobní komunikace, mailem vždy posílají robotické neosobní odpovědi
- - nepozornost a nesoustředěnost personálu při komunikaci
Josef Beran
Alza bohužel nedodala v deklarovaný termín. Uvádějí, že zboží je skladem, ale skutečnost je jiná! Nejprve uvedli termín dodání za 8dní. Po 7 dnech informovali o zpoždění a dodávka měla dorazit za další týden. Objednávka nejde ani stornovat týden před novým termínem doručení. Platbu jsem provedl předem. Takže peníze budou zadržovat počítám tak měsíc. NEDOPORUČUJI!!!
Pavel Hink
- Rychlost, vstřícnost, naprostá spokojenost
- Nic
Dříve jsem nakupoval na dvojce na trhu. Od té doby, co jsou alzaboxy, do kterých doručuje porad. Rano se objedna, druhy den ráno to mate připravené k vyzvednuti. No proste palec nahoru
- Rychlost, vstřícnost, naprostá spokojenost
- Nic
Grenarova
- Dobry den, 4 mesice jsem reklamovala elektricky zubni kartacek nedodali nahradni kartacky ,ktere byly zaplacene 32 mailu nic se nedelo, az napsani na COI,za mesic se neco posunolo , dnes skoro zaplacene, OTRES,
Nikdy vice.
- Dobry den, 4 mesice jsem reklamovala elektricky zubni kartacek nedodali nahradni kartacky ,ktere byly zaplacene 32 mailu nic se nedelo, az napsani na COI,za mesic se neco posunolo , dnes skoro zaplacene, OTRES,