Srovnání cen » Obchody » Alza.cz - recenze

Hodnocení uživatelů:
  • 3.03941
(68x)

Alza.cz

Alza.cz a.s.        Certifikovaný e-shop



Jednička na trhu. Nejrychlejší doručení. Nejpohodlnější reklamace. Nejspolehlivější e-shop. To je jen několik titulů, kterými bývá Alza.cz charakterizována. Důvodů, proč tu nakoupit, je ale nepočítaně. Alza je obchodem, který bez přehánění udává trendy a před konkurencí je vždy o krok napřed. Zákazníkům tak nabízí nejlepší ceny, prvotřídní servis a především nevyčerpatelnou zásobu lákavých bonusů.


Nejširší sortiment

Na Alza.cz už dávno nepořídíte jen elektroniku a výpočetní techniku, v nabídce najdete téměř vše, co vás napadne, počínaje kosmetikou a drogérií, přes sportovní vybavení, až po bazény nebo sortiment auto-moto. Nakoupíte tu vybavení dětského pokojíčku, praktické denní potřeby pro domácnost i designové hračky ze světa nových technologií. A nabídka se stále rozrůstá.

Doručení? Ještě dnes!

Pokud zboží objednáte před 11:00 dopoledne, kurýr u Vás zazvoní dokonce ještě téhož dne. Propracovaný expediční systém Alzy totiž zajišťuje, že k vám objednávka vyrazí prakticky ihned. A to není všechno - Alza.cz doručuje zásilky i během sobot a nedělí!

A kdo by snad nedůvěřoval kurýrní službě a chtěl si vytoužené produkty z obchodu odvézt sám, v Alze nemusí ani vystupovat z auta. Eshop se totiž inspiroval fastfoodovými řetězci, a pro rychlé nákupy s pomocí chytrého telefonu připravil unikátní službu AlzaDrive.

Alza - obchod pro 21. století

Patříte mezi zákazníky, kteří k nákupům na internetu přistupují s obezřetností? I vy budete v Alze spokojení. Česká jednička nabízí hned několik možností, jak si zboží osahat, prohlédnout či vyzvednout osobně. A protože i mezi kamennými obchody chce Alza určovat trendy, její prodejny rozhodně nejsou obyčejné. Poslední novinkou je samoobslužná prodejna budoucnosti s nonstop provozem, umístěná v pražských Vinohradech, dobře známé jsou ale i unikátní Alzaboxy, rozmístěné dnes již po celé republice.

Nejznámější firemní maskot - Alzák

Pamatujete si ještě, kdy na Vás protivný zelený mužík vyskočil z obrazovky poprvé? Mimozemšťan Alzák byl tehdy opravdu škodolibý. Kladivem Vám rozbil obrazovku, a pak se Vám ještě vysmál: “Máš to rozbitý, hehehehe!” Ano, je to více než 10 let, kdy nám maskot největšího českého eshopu začal svým pronikavým hláskem drásat nervy.

Tak jako jej ale jedni nenávidí, jiní nedají na Alzáka dopustit, a jeho plyšová miniatura dnes zdobí nejeden dětský pokojíček. Jedno mu totiž rozhodně upřít nelze - i díky zelenému mimozemšťánkovi zná Alzu v České Republice snad úplně každý.

Splněný sen Aleše Zavorala

Příběh značky Alza.cz, nejoblíbenějšího českého internetového obchodu současnosti, se ale píše ještě mnohem déle. Samotný název Alza vznikl zkrácením jména Aleš Zavoral, tedy zakladatele a duchovního otce celého projektu. Aleš Zavoral se pod značkou Alzasoft věnoval prodeji elektroniky už od roku 1994 a dodnes ve společnosti působí jako její generální ředitel. Vizionář a bez nadsázky geniální obchodník naučil Čechy nakupovat elektroniku výhodně a pohodlně na internetu, a inovace přináší s Alzou na český trh pravidelně i dnes. Díky neustálé snaze držet krok s dobou tak mohou zákazníci na Alza.cz třeba platit virtuálními měnami, Bitcoinem a Litecoinem.

Příběh úspěchu

V roce 2016 překročily tržby společnosti miliardu korun za jediný týden, v roce 2017 firma zvýšila obrat o více než 20% a obchodní aktivity v současnosti rozvíjí v celkem 26 zemích. I tato čísla vypovídají, jak velký má Alza u svých zákazníků úspěch, a firma svoji pozici absolutního lídra trhu každý rok potvrzuje. Obdržela také celou řadu ocenění - namátkově Křišťálovou lupu nebo titul MasterCard Obchodník roku.

Společenská odpovědnost

Pozici jedničky mezi českými e-shopy ale Alza nevyužívá jen k dalšímu obchodnímu rozvoji. Společnost financuje celou řadu dobročinných projektů. Mimo jiné dlouhodobě podporuje občanské sdružení Život dětem nebo Nadační fond proti korupci, jen loni se ale zapojila do téměř 40 dalších charitativních aktivit. Alza je také oblíbeným zaměstnavatelem, zaměstnanci si užívají moderních kanceláří s živými stromy a nejnovějšími technickými vymoženostmi nebo třeba soukromou saunu a solnou jeskyni. Není tak divu, že se Alza.cz umístila jako jediný e-shop v kategorii “Obchod” i mezi TOP 5 zaměstnavateli 2017.

5 zajímavostí o Alze, které jste nevěděli:

  • Alzákovi propůjčuje hlas jeden z nejznámějších českých dabérů, herec Bohdan Tůma. Znát ho můžete třeba jako šerifa Wigguma z populárního seriálu Simpsonovi.
  • Zaměstnanci ve společnosti Alza tzv. “rotují” a nějakou dobu si zkouší práci na různých pozicích. I vrcholový management si tak vyzkouší např. práci skladníka nebo prodavače.
  • Poté, co se stala Heureka součástí investiční skupiny Rockaway, opustila v roce 2016 Alza největší český vyhledávač s odůvodněním, že již není nezávislý a nezaujatý. Pod skupinu Rockaway totiž (přímo i nepřímo) spadají některé velké e-shopy jako Mall.cz, CZC.cz nebo parfémy.cz
  • V únoru 2018 zahájila Alza prodej legendární motorky Čezeta, její elektrickou verzi nabízí jako jediný e-shop v České republice a na Slovensku.
  • Sortiment elekromobilů je ale mnohem širší, přes Alzu můžete zakoupit vozy Tesla i BMW, elektromotorky, elektrokola nebo auta pro teenagery, která je možné řídit už od 15 let.


Začít nakupovat v Alza.cz

Filtrovat:

Uživatelské recenze Alza.cz

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

Vyskočil , 22.6.2018

PROTI:
  • Nemají náhradní telefony

Zakoupil jsem u Alzy odolný telefon aligátor.
Zaplatil jsem si i připojištění a vše mi je k prdu.
Telefon mi ani jednou nespadl a už je na třech místech popraskaný a někdy je špatně slyšet.
Když no chci reklamovat, tak mi náhradní telefon nepujčí a já telefon potřebují k práci.
Takže si musím koupit jinej a jinde.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Nejprodávanější produkty eshopu Alza.cz

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 1

milča , 29.5.2018


PRO:
  • nic
PROTI:
  • nedodani zboží ke stanovenému datu

objednala jsem si tv 19.5 měla byt dodana23.5 zboží nebylo dodano a opět maill že bude zboží dodano 26.5 opět nedodano a dnes je už 29.5 a ooět nic.Tak jsem chtěla dat storno zboží ale nejde mi to a že si objednam někde jinde.Znama ma říkala že čekala na zboží přes 3tydny no hruza.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

HAREM , 16.4.2018


PRO:
  • DODANI RYCHLE
PROTI:
  • NEDOPORUČUJI ,,NEDOPORUČUJI ,,PROBLEMY NEŘEŠI RYCHLE ,,SAMA MUSIM VOLAT ,, A URGOVAT JE !!!!!A BALIKY BALI ŠPATNĚ ,,CHODI PONIČENE !!! A POTOM JE PROBLEM ,KTERY SI VY SAMI MUSITE TEL A EMAIL ŘESIT ,,RADEJI NAKOUPIM JINDE !!!!

NEDOPORUČUJI

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Vyjádření obchodu: Alza.cz, 22.5.2018 10:10

Dobrý den, mrzí mě, pokud nejste spokojena s vyřízením objednávky a dosavadní komunikaci s naší společností. Prosím pošlete mi přes odkaz https://bit.ly/2qEJxUn číslo dané objednávky a celou záležitost následně nechám prověřit na zodpovědném oddělení. Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, Marek, péče o zákazníky


Celkové hodnocení
  • 3
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

Karel , 4.4.2018


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Poškozené zboží

Neochota něco řešit

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Vyjádření obchodu: Alza.cz, 13.4.2018 16:52

Dobrý den, mrzí mě Vaše zkušenost s nákupem v našem eshopu. Prosím pošlete mi číslo objednávky, nebo již řešeného dotazu (CCT) přes odkaz https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315, následně nechám vše opětovně prověřit a budu Vás informovat o dalším postupu. Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, Marek, péče o zákazníky


Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Vladimír Bělohlávek , 30.3.2018


PRO:
  • Rychlá služba bez problému.
PROTI:
  • Nevidím žádný důvod.

Výborné

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

Ivana Váchalová , 26.3.2018

PROTI:
  • Koupila jsem myčku nádobí. Osobní nákup v Horních Počernicích,okamžitá platba. Proč osobně? Abych konečně dostala ke zboží návod v českém jazyce. Prodavač mi opakovaně ujišťoval, že je to samozřejmost. Myčka doručena bez českého návodu. Zákaznická linka - katastrofa. Po třech dnech se mi podařil tlf. kontakt.Argument, že se do každé myčky nekoukají je protiprávní - viz §9 zákona o ochraně spotřebitele. Nakonec operátorka přislíbila zaslat poštou. Nebudu hledat u zboží za 11 000,- český návod na internetu.

Návod ke zboží v českém jazyce by měl být vydán alespoň na požádání na pokladně v prodejně. Tlf. kontakt je nejhorší ze všech obchodů, které jsem dosud použila.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Vyjádření obchodu: Alza.cz, 27.3.2018 15:32

Dobrý den, Ivano, mrzí mne že situaci takto vnímáte. Návody ke zboží samozřejmě zajišťujeme v případě, že nebyly dodány v rámci originálního balení. To, že návod chybí, bohužel zjistíme až dodatečně, jelikož zachováváme originální balení. Po samotném zjištění samotný návod dáváme v elektronické podobě (ke stažení) přímo na naše stránky k danému zboží. S přáním příjemného dne, Tomáš, péče o zákazníky


Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 4

Petr , 4.3.2018

PROTI:
  • Na objednanou myčku jsem venku v mrazu čekal téměř hodinu a po treti urgenci při nepříjemném hovoru s pracovníkem shopu mě pověděl že mám čekat je váš tu moc. Byli jsme tam dva čekající. Myčku měl za zády a ani nevěděl že tam je připravena od rána . Hrůza

Prvni a poslední nakup

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

mirek , 22.2.2018

PROTI:
  • Podvodníci

Nespolehliví, bez možnosti jakékoliv kontaktu.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 60% zákazníků z 5.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 3

Radka , 17.2.2018

PROTI:
  • Nespolehlivý servis

Už si nic neobjednám, reklamu co 5 minut a reklamaci nevyřídí a ani neopraví lepší je říct, Vaše chyba. Servis na nic.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 5.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

radek , 31.1.2018


PRO:
  • možnost okamžitého nákupu
PROTI:
  • nic

spokojenost

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Standa , 15.1.2018


PRO:
  • Velký sortinent, přehledné stránky
PROTI:
  • Neskutečný přístup CC a jejich operátorů. Hrozné!!

Objednal jsem radio. Objednávka mě byla přeložena na jinou prodejnu. Volal jsem operátorovi a ten to změnil. Myslel jsem, že tím vše skončilo. Ne, začalo!! Druhý den opět zpráva, že to mám tam, kde jsem nechtěl. Opět jsem volal, opět změněno. Ale tím, že vždy mě objednávku stornovali, což jsem nevěděl, tak mě vždy vystavili novou objednávku a tím jsem si vlastně sám sobě vybral zboží, protože skladem byli jen 2ks. Volal jsem opět, řekl jim to, ať to spárují, protože nechci čekat 14 dní než přijde další zboží. Přišla mě další den sms že to je k vyzvednutí. Na pobočce řekli, že ne :-) opět jsem jim volal, opět to bylo jinde a opět mě bylo řečeno, že tedka už je vše oukej :-) na zboží jsem dostal malou slevu, ale ok. Volám tam a chtěl jsem se ujistit, že zboží tam už je. Ano, bylo, ale ten, co mě zadával slevu, tam zase nedal službu vrácení zboží do 60 dnů, která byla na objednávce. Kolega se omluvil a prý to tam dá. Pro mé ověření jsem tam opět volal a byl jsem v šoku, protože službu přidali, ale radio zase dal bez slevy a dali tam původní cenu :-) pro dalším volání operatorka drzá, prý že se nudím a vše si vymýšlím atd atd atd. Objednávka byla udělána v sobotu. Asi po 30 telefonátech, ix ix hodin u telefonu jsem radio měl až v pátek. Kompenzaci jsem si musel tvrdě vydřít i přesto, že mě nebyla způsobena žádná škoda :-) jak řekl jejich Boss.Doporučuji operátorům udělat někde za Prahou školení, jak na znalost, tak především na komunikaci se zákazníkem a i když je zákazník někdy dost velký prevít, tak je to stále zákazník. Chování prostě hrozné a když jsem byl na přepážce na prodejně a jen jsem řekl, že jdu po telefonu z jejich linky, tak pán si dal hlavu do dlaní a jen řekl, prosím néé a sám potvrdil, že celé CC jim kazí reputaci. Ano, souhlasím.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jana , 5.1.2018


PRO:
  • rychlost a spolehlivost

doporučuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 50% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Milena , 2.1.2018


Měla jsem objednaný vysavač s mopem. Přišlo to v poškozené krabici bez návodu k použití.Ihned jsem si objednala formou emailu český návod. Místo návodu mi přišla zpráva, abych zboží reklamovala na nejbližší pobočce.Nemám náladu jet kvůli návodu 150km. Vstřícnost tedy nulová.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Vyjádření obchodu: Alza.cz, 2.2.2018 09:31

Dobrý den, Mileno, velmi se omlouvám za tuto situaci. Věřím, že se mi ji podaří dořešit k Vaší spokojenosti, prosím, o jakou objednávku se jednalo konkrétně? Případně nás kontaktujte na https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315. Předem děkuji a přeji pěkný den, Michaela, péče o zákazníky


Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Skoumal František , 28.12.2017


PRO:
  • nic
PROTI:
  • Objednal jsem si zboži 15.12. Doručeno 28.12.po Vanocich

Dovolat se neda je tam jen automat-email se neda napsat,katastrofa.S Vami jsem skončil.Nejhorši internetovy obchod.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 6.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 27.12.2017


PRO:
  • -
PROTI:
  • Portál inzeruje pro prodejce "doprava zdarma", ačkoli prodejce nabízí jako nejlevnější formu dopravy "osobní převzetí" za cenu 39,- Kč.

Nakopat uřvanýho, ulhanýho, zelenýho maskota do příslušných míst.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 7.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Lenča , 27.12.2017


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Nedodání zaplaceného zboží.
  • Nemožná komunikace.

Zboží mělo být dodáno 16.12.,ale nejdříve výmluvy na dopravce(alzabox). Nakonec mi 2 dny před Vánoci oznámili, že objednávku zrušili. Peníze nemám doteď zpátky a dovolat se na živého operátora je nemožné. Tohle byl můj poslední nákup u Alzy !

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 8.

Celkové hodnocení
  • 3.33
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 1

Bohumil Blažejovsý , 24.12.2017

PROTI:
  • Nefukční alzabox 24.12.2017,na ulici Lhotecká 100 u čerpací stanice OMV,jsem bez dárku,taktéž mladí manželé,nedostali se k dárkům pro děti,smutný příběh

Má 1.objednávka s vyzvednutím v alzaboxu,bohužel neůspěšná,nevím proč není zajištěn servis,ktrý by vzniklou situaci řešil

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

Pavel Novák , 23.12.2017


PRO:
  • Výukové hodiny angličtiny a následná "vtipná" konverzace s telefonickým automatem
PROTI:
  • Dne 20.12. jsem na www stránkách objednal trampolínu s dodáním do zítřejšího dne i potvrzovací email potvrdil den dodání 21.12. pořád jsem čekal na SMS nebo email, který by potvrdil, že si mohu vybrané zboží vyzvednout v Hradci Králové, tak jak mi bylo garantováno. Při sledování zásilky jsem zjistil, že zboží je dodáváno na prodejnu. Dne 22.12. jsem se telefonicky dotazoval, jak to vypadá s mojí objednávkou, operátor mi oznámil, že mají problém s dopravcem, nevím z jakého důvodu, ale provedl duplicitní objednávku již mnou jednou objednaného zboží s tím, že se to údajně urychlí a zboží bude v Hradci Králové druhý den, tedy 23.12. i na email opět přišla potvrzovací zpráva, že k dodání zboží dojde 23.12. v Hradci Králové, protože i nadále jsem marně čekal na zprávu, kdy si mohu vyzvednout zboží, zavolal jsem operátorce s dotazem, kde se aktuálně nachází objednané zboží, mi, pro mě s velkým překvapením, oznámila, že k doručení dojde až 26.12., tedy dva dny po štědrém dni!

Chtěl bych poděkovat za "férové" jednání a pocitu, že se vůbec necítím tímto obchodem uváděn v omyl. Hlavně, že mě nabádají, abych jim dal hlas v anketě nejspolehlivější eshop. Rozumím, že je před Vánoci, ale pokud Vám někdo 2x garantuje dodání do druhého dne a pak se vymlouvá na dopravce je opravdu něco špatně! Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jejich problémy mě nezajímají a ať neslibují to, co nejsou schopni následně dodržet. Moc by mě zajímal osobní názor pana Aleše Zavorala k tomuto jednání.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

Václav , 15.12.2017


PRO:
  • nic
PROTI:
  • Lžou s termíny výřízení reklamace ve lhůtě do 14.dní. Mám koupený na internetu notebook ASUS 21.11.2017 došel 28.11.2017 dne 5.12.2017 reklamován na prodejně osobně nešel zapnout na prodejné šel. 6.12.reklamován znovu dostanu nový.Druhý den jsem jel pro nový ve kterém mělo být nastavení ale nastavení počítače které bylo zaplacené a myš počítač byl úplně nový ale nastavení a myš NE.Tak jsem to znovu reklamoval že mně pošlou nový počítač domů na adresu se vším co tam má být do 3 až 5 dní.Stále čekám!

špatná komunikace mezi servisem -reklamačním oddělením

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jan , 12.12.2017


PRO:
  • -
PROTI:
  • -

Vše bylo OK

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

1 2 3 4 .. 22Další

Přidat recenzi pro Alza.cz

  • Napište v bodech výhody a přednosti tohoto obchodu.
  • Proč jste se rozhodli pro tento obchod (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište v bodech nevýhody a zápory tohoto obchodu.
  • Proč byste tento obchod nedoporučili (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište krátkou recenzi obchodu.
  • Popište vlastní zkušenosti se službami obchodu.
  • Doporučili byste tento obchod svým známým?
  • Proč byste jej doporučili / nedoporučili?
 
*Komfort nakupovaní        
*Zákaznický servis        
*Včasné doručení        

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.