Alexander Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Alexander Magnetické příběhy Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem - Alexander
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Magnetické příběhy - oblékání
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Magnetické příběhy - Oblékání s Aničkou a Tomáškem - Alexander
Alexander Magnetické příběhy Oblékání s Aničkou a Tomáškem
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Magnetické příběhy - OBLÉKÁNÍ S ANIČKOU A TOMÁŠEM Sestavte stovky vlastních kreací oblečení a vyprávějte tisíce vlastních příběhů! Magnetická vzdělávací hra ve formě knížky, pro děti od 4 let. Rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí estetické cítění a tvořivost. Při popisování situací a modelů oblečení zlepšuje vyjadřovací schopnosti dětí a také jejich slovní zásobu.Hra obsahuje magnetické pozadí, na který děti skládají obrázkové magnetky, podle vzoru na kartičkách, které jsou součástí balení. Hra funguje i jako magnetické divádélko, kde si děti mohou také vytvářet vlastní kombinace a příběhy, které pak vypráví svým rodičům nebo učitelům. Hra rozvíjí nejen jemnou motoriku a představivost, ale také probouzí fantazii a při popisování příběhů a zlepšuje vyjadřovací schopnosti.Díky magnetům jednotlivé dílky drží na podkladové desce a hra je proto vhodná i na dlouhé cesty v autě. Balení obsahuje: Obal v designu knížky s magnetickým- 1 ks, magnetické dílky - 38 ks, Karty se vzory obleků - 8 ks, český a slovenský návod ke hře. Hračka do auta - doporučený věk od 4 let. Nudí se vaše dítě na cestách a už nevíte jak ho zabavit? Magnetická příběhová kniha je tím pravým! Kniha je vhodná pro děti od 4 let, kterým napomáhá rozvíjet nejen představivost a fantazii, ale také při vyprávění různých příběhů značně pomáhá ke zlepšení vyjadřovacích schopností a tvorbě větší slovní zásoby. Kniha obsahuje magnetické pozadí, na které se skládají obrázkové příběhy podle vzoru a nebo si může dítě tvořit vlastní kombinace. Díky magnetům drží jednotlivé dílky na podkladové desce, takže se nic tak snadno nevysype nebo neztratí jako u normálních her. Z tohoto důvodu je hra vhodná například na dlouhé cesty do auta či vlaku a nebo v létě na deku na koupališti. Klíčové vlastnosti magnetických příběhů - Oblékání s Aničkou a TomášemZábavná a naučná magnetická kniha plná příběhůNapomáhá rozvoji představivosti a fantazie dítěteZlepšuje vyjadřovací schopnosti a rozšiřuje slovní zásobuMagnetky vše drží pěkně u sebe a zabraňuj
Alexander Magnetické příběhy
Oblékání s Aničkou a Tomáškem je námětem pro skládání nových návrhů oblečení na magnetické tabulce. Pro každou příležitost mohou být děti obléknuty jinak.
Přednosti:
- rozvíjí jemnou motoriku a představivost
- zlepšuje vyjadřovací schopnosti
Obsah balení:
- magnetické puzzle 38 ks
- magnetická tabule
- karty 8 ks, návod
Kupte dětem Magnetické příběhy!
Vhodné pro děti od 4 let Materiál: magnet, papír Rozměry balení: 4 x 18,5 x 26 cm Země původu: EU
Hra s magnetickými dílky v designu knížky, pro poučení, vymýšlení a skládání příběhů, děti si mohou sestavit stovky vlastních kreací oblečeníV krabici: 19 x 26 cmVhodné od 4 letTechnické údaje:Roky 04Obsah balení:Magnetické příběhy oblékání s Aničkou a Tomáškem 38 dílků v krabici 19x26x4cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu neboRecenze
Podobné Interaktivní hračky
Nejoblíbenější výrobci
- Interaktivní hračky LEXIBOOK
- Interaktivní hračky Vtech
- Interaktivní hračky ALBI
- Interaktivní hračky CLEMENTONI
- Interaktivní hračky Made
- Interaktivní hračky Wiky
- Interaktivní hračky Alltoys
- Interaktivní hračky Lamps
- Interaktivní hračky Mac Toys
- Interaktivní hračky Teddies
- Interaktivní hračky HEXBUG
- Interaktivní hračky Fisher Price
- Interaktivní hračky EPEE
- Interaktivní hračky TickIt