Aleš Čeněk Čítanka dějin náboženství - Špilerová Štěpánka

Aleš Čeněk Čítanka dějin náboženství - Špilerová Štěpánka

od 425 Kč
Předkládaná publikace obsahuje texty, jež dnešnímu čtenáři dávají možnost nahlédnout do univerzálního náboženského a kulturního dědictví a uvědomit si, co odlišuje, ale také spojuje jednotlivé kultury a světy v jednotný a vzájemně se obohacující celek. Kniha ukazuje mytologické a náboženské myšlení různých epoch, národů i jednotlivých náboženských systémů, jež přes svou odlišnost – historickou i kulturní – je dokladem duchovní jednoty a…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 15 dní
425 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Aleš Čeněk Čítanka dějin náboženství - Špilerová Štěpánka
Minimální cena: 425 Kč
Maximální cena: 425 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Předkládaná publikace obsahuje texty, jež dnešnímu čtenáři dávají možnost nahlédnout do univerzálního náboženského a kulturního dědictví a uvědomit si, co odlišuje, ale také spojuje jednotlivé kultury a světy v jednotný a vzájemně se obohacující celek. Kniha ukazuje mytologické a náboženské myšlení různých epoch, národů i jednotlivých náboženských systémů, jež přes svou odlišnost – historickou i kulturní – je dokladem duchovní jednoty a blízkosti lidské komunity. Texty v publikaci jsou ukázkou duchovního bohatství nashromážděného tradicemi. První skupinu tvoří fragmenty, jež vystihují dobové a prostorové odlišnosti mytického myšlení: od mytologie Egypta, Mezopotámie, přes mytologii Indie, antického Řecka a Říma, k mýtickému myšlení historicky navazujících civilizací. Druhá skupiny textů se vztahuje k náboženskému myšlení, jak se prezentuje v kontextu židovského, křesťanského a muslimského náboženství. Čítanka dějin náboženství - Dagmar Demjančuková, Štěpánka Špilerová od authora Dagmar Demjančuková, Štěpánka Špilerová a nakladatelství v kategorii Učebnice za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.