ALADDIN Aveo 600 ml Cherry Red
ALADDIN Aveo 600 ml Cherry Red

ALADDIN Aveo 600 ml Cherry Red

od 370 Kč
Plastová láhev a přesto není na jedno použití.  Materiál: Eastman Tritan™ copolyester Bez BPA Odolné vůči pachům, skvrnám a rozbití Široká hubička pro jednoduché pití Dvojitý šroubovací uzávěr pro snadné čištění/plnění, 100% těsní v každé poloze Testováno v EU, odpovídá veškerým normám na EU na materiály určené pro styk s potravinami Vhodné do myčky na nádobí  Při mytí v myčce se tvoří agresivní prostředí a není možné garantovat trvalost…
Alza.cz
Skladem
370 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: ALADDIN Aveo 600 ml Cherry Red
Výrobce: Aladdin
Minimální cena: 370 Kč
Maximální cena: 370 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Plastová láhev a přesto není na jedno použití.  Materiál: Eastman Tritan™ copolyester Bez BPA Odolné vůči pachům, skvrnám a rozbití Široká hubička pro jednoduché pití Dvojitý šroubovací uzávěr pro snadné čištění/plnění, 100% těsní v každé poloze Testováno v EU, odpovídá veškerým normám na EU na materiály určené pro styk s potravinami Vhodné do myčky na nádobí  Při mytí v myčce se tvoří agresivní prostředí a není možné garantovat trvalost potisku. Potisk může změnit barvu, strukturu nebo může úplně zmizet. Toto neplatí pro víčko láhve.   Rozměry: Objem: 600 ml Výška: 242 mm Průměr: 72 mm Hmotnost: 116 g   Pacific Market International je vlastníkem značek Aladdin® a Stanley® Firma Aladdin®  je na trhu víc jak 100 let! Nabízí velmi široký sortiment termosek, cestovních hrnků a boxů na potraviny. Americká značka Aladdin® je známá snahou vyrábět své výrobky ekologicky. Vyvinula materiál eCycle®, který z 95% tvoří recyklované plasty. ECycle® je BPA-free a je znovu recyklovatelný. Design této značky byl oceněn několika cenami. International Forum Design (iF) udělil firmě Aladdin®  v roce 2009 prestižní cenu Design Award za materiál eCycle®.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.