Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Adrián Podskľan: Adaptivní organizace

Knihy naučná literatura

Adrián Podskľan: Adaptivní organizace

Hodnocení: 1x
  • 5

Inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti. Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Adrián Podskľan: Adaptivní organizace koupíte i tady

Specifikace Adrián Podskľan: Adaptivní organizace

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 132 Kč

Cílem publikace je pomoci organizacím pružně reagovat na měnící se podmínky v současném turbulentním podnikatelském prostředí. Zamýšlí se nad tím, co je adaptivní organizace, jak funguje, proč ji budovat a jaké jsou její přínosy. Charakterizuje adaptivní prvky např. firem Baťa, Toyota, BMW. Rozebírá 12 bariér bránících budování úspěšné adaptivní organizace. Je jedinečná tím, že překonává tradiční pohledy na organizaci podniku, které se ukázaly jako nedostačující: centralizace, hierarchie apod. (inspirace od Bati » ... a dál?

Produkt Adrián Podskľan: Adaptivní organizace

Adrián Podskľan: Adaptivní organizace - parametry

Název produktu: Adrián Podskľan: Adaptivní organizace
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 132 Kč
Maximální cena: 329 Kč
Ušetríte až: 197 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 5
Podrobný popis:

Inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti. Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto důvodu připravili knihu Adaptivní organizace s cílem pomoci organizacím rychle a pružně reagovat na měnící se podmínky v podnikatelském prostředí. Kniha je psaná jasně živým a srozumitelným jazykem, s množstvím praktických a užitečných poznámek. V úvodní části jsou stručně charakterizovány adaptivní prvky firem Baťa, Toyota, BMW, Ikea a Apple. Autoři zde rozebírají dvanáct zásadních bariér při budování úspěšné organizace s tím, že řadě manažerů se tyto bariéry ještě zdaleka nepodařilo překonat. Kniha zaujme právě tím, že překonává mnohé tradiční pohledy na organizaci podniku, které se ukázaly jako nedostačující: centralizace, hierarchie, nedostatek experimentovaní, pevné hranice, nedostatek účelu apod. Velice zajímavé je myšlení v modelech ZIPF, Lean Canvas (Ash Maurya) a evolučních fázích organizace podniku podle Milana Zeleného, jež autoři rozvíjejí. Právě poslední, budoucí, fázi je adaptivní organizace, která se rychle přizpůsobuje okolí a má vlastnosti anti křehkostí – tj. nejen pružně odolává turbulentním změnám a šokům z okolí, ale tyto turbulence ji posilňují a zlepšuji její konkurenční schopnosti. Kniha přináší mnoho velmi srozumitelně a logicky popsaných užitečných organizačních a ekonomických nástrojů na rozvoj agility. Autoři nikomu nevnucují „nejlepší praktiky”, nýbrž předkládají moderní přístupy tak, aby si z nich mohl manažer vybrat ty, které jsou pro něho vhodné, a přizpůsobit je svému vlastnímu systému řízení. Kniha nejde do detailů; naopak poskytuje široký přehled literatury a odkazů, sumarizuje, zevšeobecňuje. Nepodporuje syndrom „zaručených postupů“, ale dává čtenáři možnost volby - možnost objevovat svou vlastní cestu. Adrián Podskľan působí od roku 1991 v řízení podniků a poradenství. Vystudoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, obor průmyslový management a inženýrství kvality produkce, kde získal i doktorát. Je autorem a spoluautorem více než 50 článků a knižních publikací, např. Strategický management a Marketingová strategie podniku,která se orientuje na TQEM. Absolvoval stáže v AIR Fertigung GmbH v Německu, na Moskevském energetickém institutu v Rusku a ve společnosti Slovnaft, a. s. na Slovensku. Spolupracoval s guruem „performance managementu“ Garym Cokinsem, různými vysokými školami a institucemi při řešení různých úkolů a grantových výzkumných projektů. Adaptivní organizace je jeho třetí publikací.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.