Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání

Učebnice/Odborná literatura

Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání - Tomek Gustav. "LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání koupíte i tady

Specifikace Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 294 Kč

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se stal skutečným fenoménem našich společenských vztahú. Společenský fenomén však múze mít pozitívni i negativní dopad. Posuzováno z hlediska zajmú o » ... a dál?

Produkt Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání

Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání - parametry

Název produktu: Tomek Gustav: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 294 Kč
Maximální cena: 407 Kč
Ušetríte až: 113 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketing od myšlenky k realizaci, 2. vydání - Tomek Gustav. "LECTORIBENEVOLO SALUTEM! Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná

širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových

prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či

prežití podnikatelských aktivit se stáva otázkou splnení požadavkú

trhu, resp. potŕeb individuálních konečných spotfebitelú. A tak

nepovažujme za bezduchou frázi, jestliže ŕíkáme, že marketing se

stal skutečným fenoménem našich společenských vztahú. Společenský

fenomén však múze mít pozitívni i negativní dopad. Posuzováno z

hlediska zajmú o marketing v radách mladé generace, pŕedevším

vysokoškolských studenru a nastupující nové manažérske garnitúry,

stejné tak jako mezi pracovníky praxe, Ize fíci, že se marketingu u

nás darí dobre. Ale jak je to s negativním projevem onoho pojmu

fenomén. Prirazené se stáva vecí všech, tedy i „problémem"" mene

nebo vúbec nezasvécených. A pravé ti se mohou onoho fenoménu

uchopit a hovoŕit o nem všude a kdykoliv, tak jako to dokáže takfka

celý náš národ v prípade fotbalu nebo hokeje. Jak to však skutečné

vypadá tam, kde by se mélo o marketingu opravdu uvažoval s

patričnou dávkou znalostí? Asi nás neprekvapí, když si začínající

študent spojuje marketing výhradné se zajímavou či mene zajímavou

reklamou, bohužel nás však doslova zarazí, když odborník,

vystupující ve verejnoprávni televizi, je téhož názoru. Nemusí to

byt vždy vina jeho nedokonalosti, ale možná i skutečnosti, že

marketing je natolik systémovou, komplexní a složitou disciplínou,

že vysoce špecializovaný odborník na otázky psychológie, sociológie

apod. hledá v marketingu pŕedevším to, čo mu je blízke a ztrácí pák

ostatní nutné souvislosti. Komplexní pojetí marketingu si určité

zajem zaslouží. Jako v každé vede i zde Ize totiž dospét k poznaní

jak jednotlivé kategórie, rozhodnutí a realizační opatrení spolu

souvi-sejí, jak musí mít marketingový odborník pri jakémkoli dílčím

rozhodovaní na paméti celou červenou niť stavby marketingu. Jednou

z rozhodujících výzev pro naše podniky všech veíikostí a oboru

púsobnosti je neustále zvyšovaní konkurenční schopnosti a v

souvislosti s tím nalezení vlastních rozhodujících kompetencí,

určujících postavení na trhu. Tomu odpovídá orientace podnikatelské

stratégie, opírající se o prioritní vytvárení pridané hodnoty díky

efektiv-nímu využití znalostí a včasnému prístupu k plnohodnotným

informacím. Nestačí pou-ze ekonomická sila firmy, ale její

schopnost rýchle, pružné a pŕedevším netradične reagoval na zmeny v

okolí a tím na podnikatelské príležitosti. České firmy se v

podstate ujišťují v názoru, že úspech predpokladá uplatnení tržní

orientace, vyjadrené marketingovou koncepcí managementu. Chápou

však vždy marketing jako filozofii podnikaní i jako systém

príslušných funkcí poznávacích a realizačních? Problémy podnikového

managementu jsou sice velmi Častým tématem, pŕesto se však ukazuje,

že existuje stále rada slabéji zastoupených míst, které jsou

vyvolaný


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.