Tesař Jiří, Jáchim František: Fyzika 1 pro základní školy - Fyzikální veličiny a jejich měření - Metodická příručka

od 59 Kč
Publikace: Fyzika 1 pro základní školy - Fyzikální veličiny a jejich měření - Metodická příručka - Jáchim František Tesař Jiří. Tato metodická příručka je určena učitelům pro usnadnění práce s učebnicí FYZIKA 1 pro základní školu – fyzikální veličiny a jejich měření (autoři J. Tesař, F. Jáchim). Obsahuje rozpis učiva, učební plán, vyjadřuje se ke klíčovým kompetencím a k výstupům práce s učebnicí. Uvádí výsledky složitějších úkolů a návody k…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč Skladem
69 Kč
Za dopravu 124 Kč Skladem
69 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Tesař Jiří, Jáchim František: Fyzika 1 pro základní školy - Fyzikální veličiny a jejich měření - Metodická příručka
Minimální cena: 59 Kč
Maximální cena: 86 Kč
Ušetříte až: 27 Kč
0

Publikace: Fyzika 1 pro základní školy - Fyzikální veličiny a jejich měření - Metodická příručka - Jáchim František Tesař Jiří. Tato metodická příručka je určena učitelům pro usnadnění práce s učebnicí FYZIKA 1 pro základní školu – fyzikální veličiny a jejich měření (autoři J. Tesař, F. Jáchim). Obsahuje rozpis učiva, učební plán, vyjadřuje se ke klíčovým kompetencím a k výstupům práce s učebnicí. Uvádí výsledky složitějších úkolů a návody k pokusům, obsaženým v učebnici. Publikace: Fyzika 1 pro základní školy - Fyzikální veličiny a jejich měření - Metodická příručka - Jáchim František Tesař Jiří. Fyzika 1 pro ZŠ Met. př. RVP - Fyzikální veličiny a jejich měření - SPN-pedagogické nakladatelství - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovan Jiří Tesař; František JáchimFyzikální veličiny a jejich měřeníSPN-pedagogické nakladatelství 2007Kniha, čeština, 40 stran

0
0%
5