Sdružení požárního a bezpočnostního inženýrství Mapování rizik - Antonín Krömer, Petr Musial, Libor Folwarczny

od 180 Kč
Tato publikace popisuje metodu mapování rizik, která byla vyvinuta u Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje na základě metodiky doporučené Evropskou unií. Mapování rizik je proces, při kterém se identifikují území s různou úrovní rizika. Při mapování rizik je prováděna interakce projevů různych typů nebezpečí se zranitelností území a s úrovní připravenosti území. Mapování rizik se provádí na základě technologií geografického…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
180 Kč
Za dopravu 89 Kč Skladem
180 Kč Do obchodu

Název produktu: Sdružení požárního a bezpočnostního inženýrství Mapování rizik - Antonín Krömer, Petr Musial, Libor Folwarczny
Minimální cena: 180 Kč
Maximální cena: 180 Kč
0

Tato publikace popisuje metodu mapování rizik, která byla vyvinuta u Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje na základě metodiky doporučené Evropskou unií. Mapování rizik je proces, při kterém se identifikují území s různou úrovní rizika. Při mapování rizik je prováděna interakce projevů různych typů nebezpečí se zranitelností území a s úrovní připravenosti území. Mapování rizik se provádí na základě technologií geografického informačního systému s využitím statistických a numerických analýz. Výsledky mapovaní rizik se prezentují na speciálních mapách, které umožňují identifikovat složení a úroveň rizika pro každou část území analyzovaného územního celku. Využití zpracovaného mapování rizik pro daný územní celek je široké. Mapy rizik slouží jako základní vstup do procesů havarijního a krizového plánování podávají komplexní informaci o zatížení území riziky, jsou zdrojem analýzy ohrožení objektů a další. Mapování rizik - Antonín Krömer, Petr Musial, Libor Folwarczny od authora Antonín Krömer, Petr Musial, Libor Folwarczny a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

0
0%
5