Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Učebnice/Odborná literatura

Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Hodnocení: 1x
  • 4

Podtitul knihy – Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké palety opravdu ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti koupíte i tady

Specifikace Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 312 Kč

Podtitul knihy Creative Business Ideas zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci tvůrčích podnikatelských nápadů, která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké palety opravdu skvělých případových studií a příkladů převratných kampaní založených na těchto Creative Business Ideas, na jejichž tvorbě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci agenturní sítě Euro RSCG » ... a dál?

Produkt Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti

Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti - parametry

Název produktu: Schmetterer Bob: Skok do budoucnosti
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 476 Kč
Ušetríte až: 164 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Podtitul knihy – Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké palety opravdu skvělých případových studií a příkladů převratných kampaní založených na těchto Creative Business Ideas®, na jejichž tvorbě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci agenturní sítě Euro RSCG Worldwide. Předmluvu k českému vydání knihy napsal Gilles Bérouard, regionální generální ředitel sítě Euro RSCG New Europe, s jejíž pražskou kanceláří nakladatelství Management Press na přípravě českého vydání spolupracovalo. Reklamním a marketingovým profesionálům v agenturách i v podnicích i všem zájemcům z řad širší veřejnosti se tak dostává nanejvýš kvalifikovaného pohledu na možnosti tvůrčího vyhledávání nových podnikatelských příležitostí a jejich transformace v inovace přinášející zisk. Dostává se jim i mocného inspiračního podnětu ke „skoku“ – k odvaze myslet „jinak“. Její význam pro podnikatelský úspěch výstižně vyjádřil William C. Taylor, zakladatel magazínu Fast Company: „Jedinou udržitelnou formou podnikatelského prvenství je myšlenkové prvenství – schopnost vytvářet větší množství vynikajících nápadů mnohem rychleji než konkurenti. Bob Schmetterer, jeden ze skutečných tvůrčích myslitelů v oboru reklamy, ukazuje nejpřednějším představitelům každého odvětví, jak dosáhnout mimořádných úspěchů tím, že budou myslet jinak. Nebojte se proto skočit... Začtěte se do této opravdu významné knihy a vezměte si z ní poučení.“ Co mají společného most v Buenos Aires, zábavní pořad švédské televize o malířích pokojů, interaktivní hra, kterou spustil výrobce mobilních telefonů, značková kuřata, festival rockové hudby v Irsku nebo třeba vzduchem plněné matrace na spaní? Vedoucí podnikoví představitelé obvykle rozvíjejí podnikatelskou strategii na základě dosavadních finančních výsledků a očekávané ziskovosti a potom angažují reklamní agenturu, aby strategii podpořila tvůrčími reklamními kampaněmi. V minulosti se ovšem již mnohokrát potvrdilo, že některé z nejúčinnějších kampaní zaměřených na budování značek vznikly jako výsledek spolupráce podniku a reklamní agentury při přípravě podnikatelské strategie, jejímž ústředním prvkem je velký tvůrčí nápad – Creative Business Idea® (CBI), jak těmto převratným myšlenkám vedoucím ke „skokovým“ změnám říká Bob Schmetterer, někdejší generální ředitel agenturní sítě Euro RSCG Worldwide a současný generální ředitel její „mateřské“ firmy Havas. Tvůrcům reklamy Bob Schmetterer v knize objasňuje, jak propojovat tvůrčí přístupy charakteristické pro reklamní agentury s nároky, které na ně i na jejich klienty klade logika dosahování přijatelných finančních výsledků, a jak vytvářet úspěšné podnikatelské strategie i vynikající reklamní kampaně. Analyzuje některé z nejúspěšnějších tvůrčích podnikatelských nápadů –


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.