Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Radim Červený: Strategie řízení nákupu

Učebnice/Odborná literatura

Radim Červený: Strategie řízení nákupu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček. Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Radim Červený: Strategie řízení nákupu koupíte i tady

Specifikace Radim Červený: Strategie řízení nákupu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 416 Kč

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, » ... a dál?

Produkt Radim Červený: Strategie řízení nákupu

Radim Červený: Strategie řízení nákupu - parametry

Název produktu: Radim Červený: Strategie řízení nákupu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 416 Kč
Maximální cena: 566 Kč
Ušetríte až: 150 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček. Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V

minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem

bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro

vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se

uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu,

v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál.

Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující

globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se,

že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým

zdrojem konkurenční výhody.

V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je

spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně

outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém

dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership,

identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování

dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím

konceptu štíhlých procesů atd.

Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů

působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na

jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší

návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal

jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace,

marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a

případové studie.

Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné

literatury a rejstřík.

Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým

manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto

problematiku. Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček. Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav KeřkovskýKrok za krokemC.H.BECKKniha, čeština, 176 stran Autor knihy Keřkovský, Němeček, Vydavatelstvo C. H. Beck,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.