Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Učebnice/Odborná literatura

Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Hodnocení: 1x
  • 4

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 2.89

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 353 Kč

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komun ... a dál?

Produkt Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová - parametry

Název produktu: Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 353 Kč
Maximální cena: 357 Kč
Ušetríte až: 4 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.). Kniha Marketing od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí. Z obsahu: Princip a podstata marketingu, vývojové fáze managementu, změny podnikatelských koncepcí až po koncepci marketingovou; Charakteristiky a obecná platnost marketingu; Postavení marketingu ve firmě; Podstata a formy marketingového výzkumu; Způsoby získávání dat, metody výzkumu, vyhodnocování dat; Externí a interní analýza, silné a slabé stránky firmy; Nákupní chování, psychologické a sociologické modely; Tržní segmentace, přístupy k typologii kupu-jících; Marketingové plánování, strategické a operativní plánování, marketingový mix; produktová, sortimentní a servisní politika; Cenové strategie, tvorba cen; Komunikační politika, nové trendy v komunikaci; Distribuční politika; Marketing na trzích služeb; Marketingový kontroling a audit. Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Kniha je určena všem, kteří chtějí do tajů marketingu proniknout a vytvořit si představu o podmínkách jeho reálného... Autor knihy Gustav Tomek, Věra Vávrová, Vydavatelstvo Professional Publishing, Kniha,2011


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.