Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová

od 308 Kč
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.). Kniha Marketing od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
308 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Professional Publishing Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Minimální cena: 308 Kč
Maximální cena: 347 Kč
Ušetříte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.). Kniha Marketing od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí. Z obsahu: Princip a podstata marketingu, vývojové fáze managementu, změny podnikatelských koncepcí až po koncepci marketingovou; Charakteristiky a obecná platnost marketingu; Postavení marketingu ve firmě; Podstata a formy marketingového výzkumu; Způsoby získávání dat, metody výzkumu, vyhodnocování dat; Externí a interní analýza, silné a slabé stránky firmy; Nákupní chování, psychologické a sociologické modely; Tržní segmentace, přístupy k typologii kupu-jících; Marketingové plánování, strategické a operativní plánování, marketingový mix; produktová, sortimentní a servisní politika; Cenové strategie, tvorba cen; Komunikační politika, nové trendy v komunikaci; Distribuční politika; Marketing na trzích služeb; Marketingový kontroling a audit. Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Kniha je určena všem, kteří chtějí do tajů marketingu proniknout a vytvořit si představu o podmínkách jeho reálného... Autor knihy Gustav Tomek, Věra Vávrová, Vydavatelstvo Professional Publishing, Kniha,2011

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.