Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti

Učebnice/Odborná literatura

Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti

Hodnocení: 1x
  • 4

Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec . Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního reálného ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti koupíte i tady

Specifikace Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 326 Kč

Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního reálného života představují mimořádně silný impuls ke změnám právního řádu. Právo však reaguje na technologický vývoj se zpožděním, takže se stále častěji dostává do nesnází při řešení konkrétních situací, neboť schází adekvátní legislativa i soudní judikatura. Cílem » ... a dál?

Produkt Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti

Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti - parametry

Název produktu: Ondřej Moravec: Mediální právo v informační společnosti
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 326 Kč
Maximální cena: 440 Kč
Ušetríte až: 114 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec . Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního reálného života představují mimořádně silný impuls ke změnám právního řádu. Právo však reaguje na technologický vývoj se zpožděním, takže se stále častěji dostává do nesnází při řešení konkrétních situací, neboť schází adekvátní legislativa i soudní judikatura. Cílem této knihy je popsaná bílá místa alespoň zčásti zaplnit. Kniha vychází z regulace „klasických“ médií, jako je tisk, rozhlas a televize, a dostává se k tzv. „novým“ médiím a řeší praktické otázky, do jaké míry lze stávající regulaci použít i na nové technologie, kdy to už nejde a proč a jak lze potom postupovat. Například jaká je odpovědnost ISP – poskytovatelů internetových služeb, nebo odpovědnost lidí, kteří bezstarostně sepisují pro různé webové stránky cokoli? Jaké zájmy chrání Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a jaké už ne? Autor klade značný důraz na ústavní východiska mediálního práva a reaguje též na sílící význam judikatury Evropského soudu pro lidská práva. Kniha se věnuje také vztahu nových médií k rekodifikaci soukromého práva – rozebírá zejména prostředky ochrany osobnosti i ochrany právnických osob. Publikace je určena především právní praxi a studentům mediálního práva na právnických fakultách. Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec od nakladatelství v kategorii | | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.