Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Marcela Zamazalová: Marketing

Učebnice/Odborná literatura

Marcela Zamazalová: Marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marcela Zamazalová: Marketing koupíte i tady

Specifikace Marcela Zamazalová: Marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 497 Kč

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti » ... a dál?

Produkt Marcela Zamazalová: Marketing

Marcela Zamazalová: Marketing - parametry

Název produktu: Marcela Zamazalová: Marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 497 Kč
Maximální cena: 728 Kč
Ušetríte až: 231 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Publikace: Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - Zamazalová Marcela. Marcela ZamazalováBeckovy ekonomické učebniceC.H.BECK 2010Kniha, čeština, 500 stran Autor knihy Marcela Zamazalová, Vydavatelstvo C.H.BECK,Beckovy ekonomické učebnice


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.