Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013

Učebnice/Odborná literatura

Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013

Hodnocení: 1x
  • 4

Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma, kolektiv autorů. Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013 koupíte i tady

Specifikace Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 203 Kč

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, » ... a dál?

Produkt Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013

Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013 - parametry

Název produktu: Marcela Králiková, Pavel Šíma: Volební kampaně 2013
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 203 Kč
Maximální cena: 374 Kč
Ušetríte až: 171 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma, kolektiv autorů. Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů. První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních. - Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. - Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce. - Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere. - Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery. - Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran. - Rozpočty, osobnosti, volební strategie. Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma, kolektiv autorů od nakladatelství Barrister & Principal v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.