Management Press Organizace účetních agend ve firmě - Martin Landa
Management Press Organizace účetních agend ve firmě - Martin Landa

Management Press Organizace účetních agend ve firmě - Martin Landa

Nová kniha brněnského poradce Martina Landy Organizace účetních agend ve firmě (Management Press, brož., 162 str., doporučená cena 270 Kč) reaguje na změny, k nimž došlo v posledních pěti letech v oblasti podnikového účetnictví a které výrazně směřují na jedné straně k mezinárodní harmonizaci účetnictví a na straně druhé k výrazné podpoře realizace podnikatelských činností. Spíše než na způsob zachycení jednotlivých typů obchodních operací,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Management Press Organizace účetních agend ve firmě - Martin Landa
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nová kniha brněnského poradce Martina Landy Organizace účetních agend ve firmě (Management Press, brož., 162 str., doporučená cena 270 Kč) reaguje na změny, k nimž došlo v posledních pěti letech v oblasti podnikového účetnictví a které výrazně směřují na jedné straně k mezinárodní harmonizaci účetnictví a na straně druhé k výrazné podpoře realizace podnikatelských činností. Spíše než na způsob zachycení jednotlivých typů obchodních operací, způsob jejich transformace do podoby účetních výkazů a způsob tvorby vnitřních ekonomických informací (ve vztahu k výkonům nebo útvarům) se zaměřuje na potřebu organizace a řízení podnikového účetnictví (ať již finančního nebo manažerského), což je oblast mimořádně významná pro efektivní fungování každého podniku. Vychází totiž z předpokladu, že má-li účetnictví správně, průkazně, kvalitně a zároveň i efektivně plnit své základní funkce (zejména funkci informační), je nezbytné zaměřit se nejen na využívání účetních (ekonomických) informací, ale i aktivně přistupovat k řízení procesu tvorby těchto informací. Kniha Organizace účetních agend ve firmě přináší shrnutí podstatných informací, nástrojů, postupů a praktických poznatků, které je nutno vzít v úvahu při projektování, resp. organizování podnikového účetnictví, takže je vhodnou metodickou pomůckou pro manažery, účetní pracovníky, auditory a účetní poradce, kteří k tomuto nelehkému úkolu přistupují. Téma organizace účetních agend autor rozděluje do tří částí. První dvě kapitoly se zabývají podnikovým účetnictvím jako určitým systémem (autor v nich vymezuje pojetí podnikového účetnictví a jeho organizace a charakterizuje účetní systém podniku z hlediska jeho prvků, účetních předpokladů, zásad a požadavků a organizačních a ekonomických vztahů v podniku). Navazující třetí, čtvrtá a pátá kapitola se zabývají problematikou řízení účetních agend (jednotlivých typů účetních činností), vybraných typů účetních procesů a metodikou jejich převedení do podoby účetní dokumentace. Jde vlastně o činnosti a procesy, které se nejvýznamněji podílejí na realizaci základních funkcí podnikového účetnictví. Poslední dvě kapitoly se zabývají tématy, která nejsou v účetně orientované odborné literatuře příliš frekventovaná, a to způsoby prezentace účetních informací (reportingem) – součástí knihy proto je soubor různých možností prezentace účetních informací a výklad praktických postupů při sestavování různých typů ekonomických zpráv – a postupy při renovaci účetního systému v závislosti na vývojové fázi podniku. Nová kniha M. Landy tak bezpochyby představuje systematický, přehledný a praktický „manuál“ pro vytvoření efektivní organizace účetních agend a procesů podnikatelských subjektů. Je určena podnikatelům, manažerům firem, účetním pracovníkům a účetním (ekonomickým) poradcům, tj. pracovníkům profesí, které zabezpečují řízení a výkon jednotlivých procesů v rámci podnikového účetnictví. Lze ji rovněž doporučit jako studijní text pro studenty vyšších odborných a vysokých škol eko

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.