Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi

Učebnice/Odborná literatura

Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace se zaměřuje zejména na tyto okruhy otázek:• Co je nutné vyučovat• Jak vést výuku• Jak při výuce postupovat• Jak efektivně kontrolovat výstupy výuky• Které prvky ovlivňují efekty vyučováníPřínosem publikace je řada praktických ukázek a příkladů, které mohou studenti, začínající i zkušení učitelé využít ve ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi koupíte i tady

Specifikace Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 312 Kč

Seznamte se s nejdůležitějšími otázkami obecné didaktiky! Publikace určená především studentům učitelství a učitelům, a to na všech stupních školství včetně vysokého, vás srozumitelnou a jasnou formou seznámí se základními pojmy a problémy oboru. Výklad je zároveň komplexní, bez povrchního zjednodušování. (pro studium a praxi) ... a dál?

Produkt Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi

Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi - parametry

Název produktu: Lucie Zormanová: Obecná didaktika - Pro studium a praxi
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 387 Kč
Ušetríte až: 75 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Publikace se zaměřuje zejména na tyto okruhy otázek:
  • Co je nutné vyučovat
  • Jak vést výuku
  • Jak při výuce postupovat
  • Jak efektivně kontrolovat výstupy výuky
  • Které prvky ovlivňují efekty vyučováníPřínosem publikace je řada praktických ukázek a příkladů, které mohou studenti, začínající i zkušení učitelé využít ve vlastní výuce:
  • Ukázky vyučovacích hodin
  • Návody na použití jednotlivých metod
  • Ukázky příprav na hodinu
  • Příklady slovních hodnocení na různé typy žákůProto kniha zaujme i příslušníky dalších profesí, kteří se neobejdou bez občasného informování druhých nebo kteří připravují přednášku či prezentaci, například před spolupracovníky nebo partnery ve firmě.OBSAH: Předmluva1. Obecná didaktika1.1 Pojem a předmět obecné didaktiky1.2 Rozdělení didaktik podle zaměření1.2.1 Obecná didaktika1.2.2 Předmětová didaktika1.2.3 Oborová didaktika1.2.4 Školní didaktika1.3 Historický vývoj didaktiky1.3.1 Jan Amos Komenský1.3.2 Jean-Jacques Rousseau1.3.3 Johann Heinrich Pestalozzi1.3.4 Johann Friedrich Herbart a další1.4 Proudy didaktického myšlení 20. a 21. století1.4.1 Didaktika založená na teorii vzdělávání1.4.2 Didaktika orientovaná na učební cíle a didaktika založená na teorii učení a vyučování1.4.3 Didaktika založená na teorii kurikula1.4.4 Komunikativní didaktika1.4.5 Psychologická didaktika a konstruktivistická didaktika2. Výuka a vzdělávání2.1 Základní pojmy2.2 Výuka2.2.1 Plánování a realizace výuky2.3 Výuka z historického pohledu2.3.1 Modely výuky2.3.2 Pojetí výuky z historického hlediska2.4 Typy výuky2.4.1 Výuka informativní2.4.2 Výuka heuristická2.4.3 Výuka produkční2.4.4 Výuka regulativní2.5 Fáze výuky2.5.1 Motivační fáze výuky2.5.2 Expoziční fáze výuky2.5.3 Fixační fáze výuky2.5.4 Diagnostická fáze výuky2.5.5 Aplikační fáze výuky2.6 Výuka na dnešní základní škole z pohledu výzkumu2.7 Determinanty výuky2.7.1 Čas2.7.2 Interakce2.7.3 Klima třídy2.7.4 Učitel2.7.5 Žák3. Výukové cíle3.1 Dělení cílů výuky3.2 Funkce výukových cílů3.3 Taxonomie výukových cílů3.3.1 Taxonomie kognitivních cílů podle Blooma3.4 Požadavky na výukové cíle4. Didaktické zásady4.1 Historický vývoj didaktických zásad4.2 Analýza didaktických zásad4.2.1 Zásada uvědomělosti a aktivity4.2.2 Zásada komplexního rozvoje žáka4.2.3 Zásada vědeckosti4.2.4 Zásada spojení teorie s praxí4.2.5 Zásada přiměřenosti4.2.6 Zásada individuálního přístupu4.2.7 Zásada emocionálnosti4.2.8 Zásada trvalosti4.2.9 Zásada názornosti4.2.10 Zásada soustavnosti4.2.11 Zásada zpětné vazby5. Kurikulum a pedagogické dokumenty5.1 Kurikulární dokumenty5.2 Národní program rozvoje vzdělávání v ČR5.2.1 Hlavní části dokumentu5.2.2 Předškolní vzdělávání v ČR podle Bílé knihy5.2.3 Základní vzdělávání v ČR podle Bílé knihy5.2.4 Středoškolské vzdělávání v ČR podle Bílé knihy5.2.5 Terciární vzdělávání v ČR podle Bílé knihy5.3 Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací programy5.3.1 Typy rámcových vzdělávacích programů v České republice5.3.2 Hlavní změny ve vzdělávání vzniklé zavedením RVP5.3.3 Učební plán5.3.4 Učební o

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.