Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk

Učebnice/Odborná literatura

Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk

Hodnocení: 6x
  • 3.16667

Používáte v zaměstnání angličtinu, ale nejste si vždycky zcela jistí, jak správně vyjádřit to, co chcete říci? Chcete se vyjadřovat přesně, srozumitelně a bez chyb? Potřebujete mít vždy po ruce přesvědčivou formulaci, vzor e-mailu nebo osnovu telefonátu? Potom je tato kniha přesně pro vás! Pomůže vám rozšířit si ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk koupíte i tady

Specifikace Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 210 Kč

Používáte v zaměstnání angličtinu, ale nejste si vždycky zcela jistí, jak správně vyjádřit to, co chcete říci? Chcete se vyjadřovat přesně, srozumitelně a bez chyb? Potřebujete mít vždy po ruce přesvědčivou formulaci, vzor e-mailu nebo osnovu telefonátu? Potom je tato kniha přesně pro vás! Pomůže vám rozšířit si slovní zásobu, prohloubit znalosti gramatiky a osvojit si elegantní, skutečně anglické slovní obraty. Je vynikající pomůckou pro zvládnutí mnoha různých situací, které se často vyskytují v každodenním » ... a dál?

Produkt Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk

Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk - parametry

Název produktu: Lisa Förster, Sabina Kufner: Moderní Business English - Korespondence, telefonování, jednání, prezentace, smalltalk
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 253 Kč
Ušetríte až: 43 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.17 bodů z 5
Počet hodnocení: 6 x
Hodnocení:
  • 3.16667
Podrobný popis:

Používáte v zaměstnání angličtinu, ale nejste si vždycky zcela jistí, jak správně vyjádřit to, co chcete říci? Chcete se vyjadřovat přesně, srozumitelně a bez chyb? Potřebujete mít vždy po ruce přesvědčivou formulaci, vzor e-mailu nebo osnovu telefonátu? Potom je tato kniha přesně pro vás! Pomůže vám rozšířit si slovní zásobu, prohloubit znalosti gramatiky a osvojit si elegantní, skutečně anglické slovní obraty. Je vynikající pomůckou pro zvládnutí mnoha různých situací, které se často vyskytují v každodenním pracovním životě. Ať už jde o přímý kontakt se zákazníky a kolegy, o mítinky, jednání a prezentace, stejně jako o telefonování a písemnou komunikaci především pomocí e-mailů, ale i klasické pošty. V příloze pak naleznete celou řadu tipů a triků, které vám usnadní komunikaci v angličtině. Najdete zde vysvětlení důležitých gramatických jevů, upozornění na zrádná slova a řadu užitečných doporučení, jak si učení usnadnit. Přejeme vám, aby vám Moderní Business English přinesla mnoho ús pěchů! O autorovi Lisa Förster Je vystudovaná překladatelka a tlumočnice v oborech angličtina a francouzština. Od roku 1990 působí též jako jazyková lektorka. Se svým týmem zkušených lektorů školí uchazeče o zaměstnání i firemní klientelu. Sabina Kufner Již více než deset let pracuje jako docentka a filmařka na volné noze. K jejím hlavním specializacím patří Business English, němčina jako cizí jazyk a Business Coaching. S Lisou Förstrovou spolupracuje už od roku 1999. Z obsahu O autorkách ... 9 Úvod 11 1. Dejte najevo svou sociální zdatnost 13 1.1 První setkání 14 Rozhovor 1: Jak se vede? 15 Rozhovor 2: Představování druhých 16 Rozhovor 3: Představení vlastní osoby 17 1.2 Smalltalk: takhle to funguje 21 1.2.1 Otevřené otázky = dobrý rozhovor 23 1.2.2 Důležité je nejen to, co říkáte, ale i to, jak to říkáte 25 1.2.3 Poslouchejte aktivně 26 1.2.4 Bodujte srdečností 27 1.3 Udržování a rozvíjení diskuze 27 1.3.1 Vyprávění 29 1.4 Opětovné setkání 32 1.5 Výměna kontaktních údajů 33 1.6 Loučení 34 2. Jak dobře zapůsobit na návštěvy ve firmě 37 2.1 Snadný příjezd 38 2.1.1 Podařené přijetí 39 2.2 Prohlídka firmy 46 2.3 Vaše představení ve firmě 53 3. Jak zdatně telefonovat 55 3.1 Základy pro všechny případy 57 3.2 "Spojím vás" 58 3.2.1 Elegantní ukončení telefonátů 61 3.2.2 Anglické hláskování 63 3.3 Běžné situace při telefonování 65 3.3.1 Situace 1 65 3.3.2 Situace 2 66 3.3.3 Situace 3 68 3.3.4 Situace 4 70 3.3.5 Situace 5: Posouvání termínů 71 3.3.6 Tipy pro uvolněné telefonování v angličtině 73 3.3.7 Situace 6: Záznamník 75 3.3.8 Plánování telefonátů 77 4. Písemná komunikace v každodenním pracovním styku: Dopisy a e-maily 83 4.1 Klasika: "Snail Mail" 85 4.1.1 Na co je třeba dávat si při psaní dopisů pozor? 86 4.1.2 Než dopis odešlete 88 4.2 Rychlá cesta: elektronická pošta 89 Příklad 1: Poptávka a odpověď na ni 91 Příklad 2: Žádost o potvrzení termínu 93 Příklad 3: Potvrzení informací a změny 94 Příklad 4: Potvrzení zakázky 95 Příklad 5: Odesílání příloh 97 Příklad 6: Po


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.