Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení

Učebnice/Odborná literatura

Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová. Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení koupíte i tady

Specifikace Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 202 Kč

Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5% žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného projevu. Tipy, které Vám v knize nabízíme, napomohou práci s dětmi i dospívajícími a naznačí, kudy má smysl ubírat se při jejich vzdělávání i každodenní výchově. ... a dál?

Produkt Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení

Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení - parametry

Název produktu: Lenka Krejčová: Specifické poruchy učení
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 202 Kč
Maximální cena: 275 Kč
Ušetríte až: 73 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová. Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a

dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie).

V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší

procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se

speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně

pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z

důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně

velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto

nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající

legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími

potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají

poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se

takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav

odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží

souvisejících se SPU je dlouhodobá a intenzivní práce s dětmi i

dospívajícími, volba vhodných intervenčních postupů, cílené

rozvíjení oslabených oblastí prostřednictvím tzv. reedukací a

přiměřená úprava výuky. Přitom rozumové schopnosti těchto žáků jsou

standardní, mnohdy až nadprůměrné. Je tedy nesmírně důležité, aby

byla včas zahájena efektivní péče, neboť pouze za těchto okolností

lze rozvíjet také potenciál žáků a podpořit jejich možnosti. V

tomto kontextu je pak nanejvýš žádoucí, aby také rodiče žáků se SPU

byli aktivně zapojeni do práce se svými potomky, chápali, co jejich

děti potřebují, jak jim mohou pomoci se školní přípravou, ale také

jak je podpořit a výchovně působit tak, aby nedošlo ke zbytečnému

snižování sebevědomí a sebehodnocení dětí a dospívajících. Praxe

však ukazuje, že rodiče mnohdy přesně nerozumí obtížím svých dětí a

nevědí, jak jim pomoci, někdy až příliš spoléhají, že škola na

základě zprávy z psychologického a speciálně pedagogického

vyšetření zaujme vhodné výukové postupy a problémy budou vyřešeny.

Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem

spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do

jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou

promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt

vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního

procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně

vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní

symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související

témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a

námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i

školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU

či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně

věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a

speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v

poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v

domácím prostředí, ale také při výuce ve


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.