Jitka Vysekalová: Marketing
Jitka Vysekalová: Marketing

Jitka Vysekalová: Marketing

od 159 Kč
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. Formát A5 / 248 stran / 1. vydání Recenze učebnice: Využívání marketingových poznatků je v současné době nezbytné pro všechny subjekty, které chtějí na…
Alza.cz
Skladem
187 Kč
Skladem
187 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jitka Vysekalová: Marketing
Minimální cena: 159 Kč
Maximální cena: 223 Kč
Ušetříte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

  • Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi.
  • Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu.
  • Má schvalovací doložku MŠMT.

Formát A5 / 248 stran / 1. vydání

Recenze učebnice:

Využívání marketingových poznatků je v současné době nezbytné pro všechny subjekty, které chtějí na trhu uspět. Současný marketing se obrací především na zákazníka, na uspokojování jeho přání a potřeb, které vzhledem ke konkurenci na trhu i rozvoji nových technologií stále vzrůstají. Informační věk přináší nové pohledy a vede ke změnám ve všech oblastech života. Dochází i ke změnám v pojetí marketingu. Od hromadného marketingu se přechází k marketingu individuálnímu, dochází ke změnám ve strategickém plánování, vznikají nové podnikatelské a marketingové struktury, nová strategická spojení. Zefektivňuje a zrychluje se komunikace se zákazníkem. Je zapotřebí vyhledávat nové marketingové příležitosti, propojení jednotlivých prvků marketingového mixu tak, aby odpovídaly zvolené strategii a vedly ke splnění cílů. Setkáváme se s novými pojmy jako je guerillový marketing, Customer Relationship Management (řízení vztahu se zákazníky), inovativní marketing, telemarketing a mnoha dalšími. Ale také se čím dál tím více hovoří o společenské odpovědnosti a etice v marketingu, jeho odpovědném přístupu vůči společnosti. Firmy by se měly rozhodovat nejen na základě potřeb zákazníků a firmy, ale i dlouhodobých společenských zájmů a produkovat „žádoucí“ výrobky, tj. výrobky, které poskytují jak okamžitý užitek a radost, tak dlouhodobé výhody. Marketing se stále vyvíjí, ale i v dalším období zůstane alfou a omegou marketingové filozofie orientace na zákazníka; dále je nutné počítat s tím, že se vyvíjí i zákazník. Je náročnější, má větší požadavky na kvalitu i rychlost produktů a služeb, které slouží k uspokojování jeho potřeb. Stále dochází k rozporu mezi teoretickými znalostmi, které máme k dispozici a jejich uplatňování v praxi. Naše publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se i na možnosti její aplikace v praxi; uvádíme příklady, které teorii „oživují“. Na současném knižním trhu existuje řada publikací, které mají v názvu či obsahu marketing. Co přináší nového či jiného učebnice, která se vám právě dostala do rukou? Shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů. Právě vlastní podnikatelská praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketingového výzkumu, je to „co je navíc“ než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Věříme, že vám učebnice bude dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.