Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice

Učebnice/Odborná literatura

Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice

Hodnocení: 2x
  • 4

Charakteristika učebnice Učebnice chemie pro 8. ročník ZŠ a VG vychází ze základních zásad a požadavků formulovaných v RVP ZV. Respektuje tradici chemie jako izolovaného vyučovacího předmětu, ale zároveň se snaží v maximální možné míře o zakomponování interdisciplinárních vztahů nejen k přírodovědným předmětům. ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice koupíte i tady

Specifikace Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 131 Kč

Charakteristika učebnice Učebnice chemie pro 8. a 9. ročník ZŠ a VG respektují tradici chemie jako izolovaného vyučovacího předmětu, ale zároveň se snaží v maximální možné míře o zakomponování mezipředmětových vztahů. Koncepce učebnic obsahuje i snahu využívat co nejvíce znalostí a zkušeností žáků nejen ze školní výuky, ale především z reálného života. Požadavky současné společnosti na kompetence žáků jsou značně odlišné oproti době např. před 10 lety. Proto naše učebnice obsahují témata, která » ... a dál?

Produkt Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice

Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice - parametry

Název produktu: Jiří Škoda, Pavel Doulík, Jan Pánek: Chemie 8 Učebnice
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 131 Kč
Maximální cena: 159 Kč
Ušetríte až: 28 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 2 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Charakteristika učebnice Učebnice chemie pro 8. ročník ZŠ a VG vychází ze základních zásad a požadavků formulovaných v RVP ZV. Respektuje tradici chemie jako izolovaného vyučovacího předmětu, ale zároveň se snaží v maximální možné míře o zakomponování interdisciplinárních vztahů nejen k přírodovědným předmětům. Koncepce učebnice obsahuje i snahu využívat co nejvíce znalostí a zkušeností žáků nejen ze školní výuky, ale především z reálného života. Požadavky současné společnosti na kompetence žáků jsou značně dynamické a odlišné oproti době např. před 10 lety. Proto nová učebnice klade důraz na témata, která autoři považují za aktuální a důležitá z hlediska současné společnosti. Hlavním cílem učebnice je také žáky pro poznávání chemie motivovat, získat je, nikoliv je od něj odradit. Obsah učiva Učebnice je zpracována v souladu s RVP ZV a vytváří předpoklady pro rozvoj jak klíčových kompetencí žáků vyžadovaných RVP ZV, tak pro rozvoj specifických kompetencí vztahujících se ke vzdělávací oblasti Člověk a příroda. Řazení kapitol učebnice je netradiční a k výrazné změně dochází také ve strukturaci učiva chemie. Snahou autorů je zejména stírat hranice mezi anorganickou a organickou chemií a vycházet od dějů, které jsou žákům blízké a známé, k dějům, které vnímají abstraktněji. Po úvodních kapitolách týkajících se vlastností látek, následuje učivo o částicovém složení látek a chemické vazbě. Základní linií strukturace dalšího učiva jsou dvouprvkové sloučeniny vodíku s jinými prvky, od kterých jsou dále myšlenkově odvozovány základní anorganické i organické látky. Zpracovány jsou kapitoly týkající se moderních látek (např. silikony, polokovy, uhlíková nanovlákna atd.). Systematicky je probíráno pouze názvosloví halogenidů, oxidů a solí, další názvosloví je uváděno jen ve vztahu ke konkrétním zástupcům určité skupiny látek. Problematika chemických výpočtů není v učivu 8. ročníku zmiňována. Výrazněji potlačeny jsou rovněž příliš abstraktní pasáže učiva ve prospěch praktického využití získaných poznatků. Značný důraz je věnován problematice vztahu chemie a životního prostředí v souvislosti s ekologickou výchovou a trvale udržitelným rozvojem. Učebnice je doplněna celkem dvanácti návody na laboratorní cvičení. Návody se vztahují k šesti tematickým celkům, přičemž pro každý z těchto celků jsou k dispozici dvě varianty. Učebnice pro 8. ročník/tercii zahrnuje následující tematické celky: Co je chemie a proč se ji máme učit?; Vlastnosti látek; Částicové složení látek; Vzduch; Kyslík; Vodík; Voda; Halogeny; Kyseliny a zásady; Uhlík a uhlovodíky; Ropa; Křemík a jeho sloučeniny; Polokovy; Kovy; Halogenidy; Oxidy; Sulfidy; Deriváty uhlovodíků; Soli. V základní části učebnice jsou použity výrazové prostředky – motivační texty, barevné ilustrace komiksového charakteru, barevné fotografie, použití vizualizací, slovní i obrazové „odkazy“ na každodenní život. Vlastní učivo je prezentováno formou krátkých strukturovaných textů. V maximální míře jsou využívány pokusy a přím


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.