Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4

Učebnice/Odborná literatura

J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio. Máte za sebou první programátorské pokusy na platformě Android a chtěli byste si vyzkoušet skutečně komplexní, funkční a zajímavý projekt? Vytvořte vlastní hru pro tuto mobilní platformu a získejte během vývoje cenné zkušenosti, které můžete dále využít při ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4 koupíte i tady

Specifikace J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 350 Kč

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr. ... a dál?

Produkt J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4

J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4 - parametry

Název produktu: J. F. DiMarzio: Programujeme hry pro Android 4
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 350 Kč
Maximální cena: 404 Kč
Ušetríte až: 54 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Publikace: Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio. Máte za sebou první programátorské pokusy na platformě Android a chtěli byste si vyzkoušet skutečně komplexní, funkční a zajímavý projekt? Vytvořte vlastní hru pro tuto mobilní platformu a získejte během vývoje cenné zkušenosti, které můžete dále využít při realizaci vlastních her či jiných programů. Společně s autorem projdete všemi fázemi vzniku vesmírné střílečky. Na počátku se seznámíte s příběhem a prostředím, do kterého je hra situována. Budete pokračovat tvorbou základních herních nabídek, herního prostředí a nepřátel, které obdaříte umělou inteligencí, aby hra nebyla nudná a předvídatelná. Poté, co hru dokončíte, vám autor ukáže postupy, jak jí přidat třetí rozměr. Ve výsledku budete mít trojrozměrnou hru, kterou můžete dál rozvíjet podle vlastních nápadů a fantazie. Publikace vás mimo jiné naučí:
  • Zasadit příběh do hry
  • Vykreslovat herní pozadí a další prvky
  • Vytvořit a rozpohybovat postavy
  • Generovat nepřátele
  • Pracovat s umělou inteligencí nepřátel
  • Přidat 2D hře třetí rozměr O autorovi: J. F. DiMarzio se programování věnuje již 28 let. Během této doby pracoval mimo jiné i pro Ministerstvo obrany USA či společnost Walta Disneye. Vývoji pro systém Android se věnuje od jeho prvních betaverzí, je také autorem několika programátorských knih. Publikace: Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio. Kniha . Kniha „Programujeme hry pro Android 4“ je určena mírně pokročilým programátorům, s alespoň základními zkušenostmi s platformou Android. Na konkrétním příkladu autor vysvětluje hlavní mechanismy potřebné pro tvorbu her. Krok po kroku se naučíte pracovat s příběhem, vykreslovat pozadí a další prvky, vyrobit a rozpohybovat postavy.Dále osvětlí jak generovat nepřátele, je zde rozpracována také práce s umělou inteligencí. V dalších kapitolách se dozvíte, jak zasadit dvourozměrné hře třetí rozměr. Výsledkem práce s touto knihou se tak nakonec stane vesmírná střílečka, snadno modifikovatelná dle potřeb programátora. Cílem knihy je jednoduše ukázat možnosti kreativní tvorby her pro mobilní platformu Android.J. F. DiMarzio má již 28 leté zkušenosti s programováním. Pro Android vyvíjí již od prvních betaverzí, napsal k tomuto tématu již několik programátorských knih. Jeho bohaté zkušenosti již v minulosti ocenilo např. Ministerstvo obrany USA, nebo společnost Walt Disney.Parametry a specifikace:Autor:J. F. DiMa Anotace: Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry od vymýšlení příběhu, přes tvorbu prostředí, nepřátel, práci s umělou inteligencí až po hotovou 2D vesmírnou střílečku. Nezapomnělo se ani na postupy, jak do hry implementovat třetí rozměr.

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.