Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu

Učebnice/Odborná literatura

Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný. Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady. V ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu koupíte i tady

Specifikace Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 414 Kč

Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady. V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem. Cílem je vybudovat » ... a dál?

Produkt Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu

Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu - parametry

Název produktu: Ivo Rolný: Budujeme důvěryhodnou firmu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 414 Kč
Maximální cena: 490 Kč
Ušetríte až: 76 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný. Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako

konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen

morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje

základní teoretická východiska daného tématu i praktické

příklady.

V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání

etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou

vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii

transparentně etickým přístupem. Cílem je vybudovat důvěryhodnou

firmu pro všechny subjekty na trhu. Ve vnějším prostředí podniku

přináší kredibilita jednoznačné preference zákazníků, odběratelů,

dodavatelů, investorů atd. v rámci vnitřního prostředí výrazným

způsobem pozitivně ovlivňuje efektivitu managementu, komunikaci,

mezilidské vztahy, loajalitu zaměstnanců a celkovou úroveň firemní

kultury.

Legitimní požadavek společenské odpovědnosti v podnikání se v

současnosti stává obecným trendem všech ekonomických aktivit.

Firmy, které jej nezachytí a nebudou etiku systematicky

implementovat do své strategie, se vystavují nebezpečí, že z

dlouhodobého hlediska ztratí svoji pozici na trhu. Obsah

1. Etika a ekonomické myšlení

1.1 Historická reminiscence

1.2 Společenská odpovědnost podnikání

1.3 Rozvoj podnikatelské etiky ve 20. století

1.4 Definice a struktura podnikatelské etiky

1.5 Východiska podnikatelské etiky 2. Etika výrobních faktorů

2.1 Půda

2.2 Práce

2.3 Kapitál 3. Nová kritéria úspěšnosti podniku

3.1 Podniková etika a její cíle

3.2 Morální rozvoj podniku

3.3 Strategie CSR jako trend 21. století

3.4 Způsoby auditu strategie CSR

3.5 Co přináší realizace programu CSR firmě?

3.6 Nové formy projevů firemní odpovědnosti 4. Etické vedení

4.1 Specifika a formy etického vedení

4.2 Integrace etiky do podnikové strategie

4.3 Výchozí nástroje etického vedení

4.4 Modely etického rozhodování

4.5 Metodika ANDERSEN a její využití v praxi

4.6 Případové studie 5. Mravní východiska podnikové kultury

5.1 Etika v podnikové kultuře

5.2 Typy podnikových kultur

5.3 Způsoby fixace podnikové kultury

5.4 podniková kultura v mezinárodním kontextu 6. Manažer v roli vůdčího hráče

6.1 Homo oeconomicus et moralis

6.2 Morální problémy v managementu

6.3 Způsoby a styly manažerské práce

6.4 Etika realizace cílů

6.5 Mezinárodní trhy a manažerská etika Publikace je určena především vlastníkům firem, podnikovému

managementu, ale i studentům MBA programů a v neposlední řadě

studentům vysokých škole ekonomického zaměření. Publikace: Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný. Kniha: Budujeme důvěryhodnou firmu; Autor: Rolný Ivo; Praxe ukazuje, že podnikatelská etika je významnou konkurenční výhodou, která vede nejen k posílení morálního kreditu podniku, ale pozitivně se promítá i do jeho ekonomických výsledků. V teoretické ... Předkládáme Vám publikace, které si kladou za cíl nejenom přinést pouhý výčet odrůd kniha, Budujeme důvěryhodnou firmu, doc. PhDr.Ivo Rolný Ph.D., C.H.BECK


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.