Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Učebnice/Odborná literatura

Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi.. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele koupíte i tady

Specifikace Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 210 Kč

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. ... a dál?

Produkt Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - parametry

Název produktu: Ivan Soukal, Jan Draessler: Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Ušetríte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi.. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu.   Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem. O autorovi Ing. Ivan Soukal, Ph.D. (
  • 1983) Vystudoval na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, titul Ph.D. získal v roce 2012 na Fakultě informatiky a managementu UHK v oblasti informační a znalostní management. V současnosti působí na katedře ekonomie Fakulty informatiky a managementu UHK a na katedře filozofie a společenských věd Filozofické fakulty UHK. Ve své vědecké publikační činnosti se zaměřuje především na základní bankovní služby, asymetrii informací a další otázky v bankovnictví. Dále se angažuje v projektech zlepšujících postavení spotřebitelů a finanční gramotnost, a to jako navrhovatel a manažer projektu ESF OPVK, jako externí analytik bankovnipoplatky.com a také jako tvůrce a lektor kurzů v projektu klientské edukace Era, a.s., pro oblast východních Čech. Mgr. Jan Draessler, Ph.D. (
  • 1971) Vystudoval učitelství matematiky a fyziky na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové (dříve VŠP), titul Ph.D. získal v roce 2005 na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v oblasti matematické analýzy. V současnosti působí na katedře Informatiky a kvantitativních metod na Fakultě informatiky a managementu UHK. Publikační činnost autora za několik posledních let se týkala zejména analýzy spotřebitelských modelů a vytváření matematických a statistických modelů v oblasti základních bankovních služeb. Dále se externě podílel na analýzách zpracovávaných pro server bankovnipoplatky.com, participoval na několika projektech financovaných z ESF zaměřených zejména na další vzdělávání dospělých v pozicích projektového manažera i v odborných pozicích. Z obsahu: O autorech 7  Předmluva 9  Cíl 11  Metodika 13  Seznam použitých zkratek 15  Úvod 19  1 Maloobchodní základní bankovní služby v Evropské unii 21  1.1 Charakteristika na základě služeb 21  1.2 Povinný základní bankovní účet 24  1.3 Typické profily užívání RCBS v České republice a vývoj v posledních letech 31  1.4 Ekonomická charakteristika 37  2 Asymetrie informací na trhu maloobchodních základních bankovních služeb 41  2.1 Problém informace o ceně a adverzní výběr 42  2.2 Morál

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.