Finanční účetnictví a výkaznictví
Finanční účetnictví a výkaznictví

Finanční účetnictví a výkaznictví

od 615 Kč
Aplikace mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) v praxi není snadnou záležitostí zejména vzhledem k významným odlišnostem mezi tímto systémem a českými účetními předpisy. Cílem této publikace je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice IFRS a usnadnit výkladem i praktickými příklady a ilustracemi obtížné studium a následnou aplikaci IFRS v praxi. Výklad je zaměřen zejména na porozumění účetní závěrce sestavené podle IFRS, které…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 59 Kč Skladem
615 Kč
Za dopravu 59 Kč Skladem
615 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Finanční účetnictví a výkaznictví
Minimální cena: 615 Kč
Maximální cena: 719 Kč
Ušetříte až: 104 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Aplikace mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) v praxi není snadnou záležitostí zejména vzhledem k významným odlišnostem mezi tímto systémem a českými účetními předpisy. Cílem této publikace je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice IFRS a usnadnit výkladem i praktickými příklady a ilustracemi obtížné studium a následnou aplikaci IFRS v praxi. Výklad je zaměřen zejména na porozumění účetní závěrce sestavené podle IFRS, které umožní plné využití informací v ní obsažených, ale i odhalení rizik spojených s vypovídací schopností účetní závěrky. Publikace se především zabývá problematikou účetnictví a vykazování podnikatelských subjektů, nikoliv však bank a ostatních finančních institucí. Zároveň je koncipovaná průřezově tak, aby umožnila systematické seznámení čtenáře s danou oblastí a vzájemnými vazbami a souvislostmi jednotlivých standardů. Publikace byla aktualizována v souladu se zněním IFRS, které byly vydány v roce 2022.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.