Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá

Učebnice/Odborná literatura

Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá

Hodnocení: 1x
  • 4

Mediální výchova učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá koupíte i tady

Specifikace Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 90 Kč

Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností. Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory: » ... a dál?

Produkt Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá

Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá - parametry

Název produktu: Eva Bělohlavá: Mediální výchova - učebnice - Eva Bělohlavá
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 90 Kč
Maximální cena: 109 Kč
Ušetríte až: 19 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Mediální výchova učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností.   Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie.   Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů.   V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. Sestavují vlastní informační sdělení po stránce obsahové i formální, řeší výběr a užití písma, upravují a vkládají obrázky, tabulky nebo grafy, pracují s fotografiemi, učí se citovat zdroje.   Nové učební materiály poskytnou učitelům možnost využívat při výuce kombinaci tištěných a elektronických materiálů. Praktické dovednosti získají žáci zejména při plnění úkolů z pracovních aktivit, vyzkouší si roli tvůrce i příjemce mediálních sdělení, budou odhalovat strategie výrobců a prodejců produktů, odhalovat praktiky klamavé reklamy. Publikace: Mediální výchova UČ. Připravujeme na září. Učebnice hlavním cílem je dosažení mediální

gramotnosti v rovině znalostí i dovednostívybaví žáka

základními poznatky o fungování a roli současných

médiípodporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení

jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená

sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich

komunikační záměrpomůže k osvojení základních poznatků

o historii různých typů médií, o jejich fungování, roli

ve společnosti, ale také upozorní žáky na možnosti

zneužitídovednostní složka v podobě pracovních aktivit se

soustřeďuje na rozvíjení praktických dovedností v roli tvůrce

i příjemce mediálních sdělení, pomáhá odhalit strategie

výrobců a prodejců produktů, upozorňuje na nebezpečí klamavé

reklamynabízí učiteli možnos


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.