Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret

Učebnice/Odborná literatura

Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret

Hodnocení: 1x
  • 4

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret koupíte i tady

Specifikace Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 247 Kč

...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném záběru publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve » ... a dál?

Produkt Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret

Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret - parametry

Název produktu: Eurokódex Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 247 Kč
Maximální cena: 360 Kč
Ušetríte až: 113 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu, je rovněž z pohledu didaktického doplněna o řadu skvělých přehledů, grafů a tabulek. Tím text získává na poutavosti a zajímavosti.“ doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D. Text v slovenskom jazyku. Autor knihy Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret, Vydavatelstvo Eurokódex, Kniha,2009


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.