Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu

Učebnice/Odborná literatura

Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82327

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu koupíte i tady

Specifikace Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 263 Kč

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli » ... a dál?

Produkt Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu

Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu - parametry

Název produktu: Erik Du Plessis: Jak zákazník vnímá reklamu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 263 Kč
Maximální cena: 442 Kč
Ušetríte až: 179 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží

změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy

mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí

mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward

Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu

je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své

poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na

nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli

psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich

výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém

zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat

danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou

databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000

televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená

„oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit

úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic. Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Management, Marketing | Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.