Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky

Učebnice/Odborná literatura

Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky

skladem

Specifikace Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky

Kategorie Učebnice/Odborná literatura

Zpracování vychází z učebnic fyziky pro gymnázia, odpovídá jim uspořádáním, výběrem poznatků i použitou terminologií. V publikaci jsou uvedeny základní fyzikální pojmy, vztahy mezi fyzikálními veličinami, fyzikální zákony, principy a teorie, které by měl znát absolvent střední školy. K usnadnění studia je výklad podstaty jevů doprovázen konkrétními příklady a značným počtem obrázků. 4. upravené vydání bylo přepracováno tak, aby » ... a dál?

Produkt Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky

Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky - parametry

Název produktu: Emanuel Svoboda: Přehled středoškolské fyziky
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.03 bodů z 5

4. upravené vydání bylo přepracováno tak, aby korespondovalo s upravenou řadou monotematických učebnic pro gymnázia.

Nově je zařazena barevná příloha.

Přehled je určen velmi širokému okruhu čtenářů - žákům všech typů středních škol, uchazečům o studium na vysokých školách, studentům fakult připravujících učitele fyziky i všem těm, kteří se zajímají o středoškolskou fyziku a samostatně ji studují.

OBSAH:

Předmluva 1 Úvod 2 Mechanika 3 Molekulová fyzika a termika 4 Mechanické kmitání a vlnění 5 Elektřina a magnetismus 6 Optika 7 Základní poznatky speciální teorie relativity 8 Fyzika mikrosvěta 9 Astrofyzika 10 Fyzikální obraz světa Rejstřík Emanuel SvobodaOdesíláme 30.03.2015PROMETHEUSKniha, čeština, 532 stran kniha, Přehled středoškolské fyziky, Emanuel Svoboda, PROMETHEUS