Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová

Učebnice/Odborná literatura

Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová

Hodnocení: 1x
  • 4

Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová koupíte i tady

Specifikace Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 165 Kč

Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations. Je zde představeno nejen pros­tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro » ... a dál?

Produkt Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová

Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová - parametry

Název produktu: Ekopress Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 165 Kč
Maximální cena: 242 Kč
Ušetríte až: 77 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations. Je zde představeno nejen pros­tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vysvět­leno, v jakých situacích se mohou dělat chyby a co může správný nebo naopak špatný krok v komunikaci firmě způsobit. Autor knihy Jana Girgašová, Vladimír Věrčák, Vydavatelstvo Ekopress, Kniha,2004


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.