Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie; pojednává kapitola druhá; kde autorka věnuje…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie; pojednává kapitola druhá; kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu; analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu; analýze vnějšího prostředí; analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu. Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie; aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu; jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie. V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu; mezi něž patří například způsob plánování produktu; publicity; komunikace s hosty prostřednictvím reklamy; direct mailingu; podpora prodeje konferencí; kongresů a různých balíků služeb. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol; stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům; pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu. ([předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností]) Autor knihy Alžbeta Kiraľová, Vydavatelstvo Ekopress, Kniha,2006

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.