Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

Učebnice/Odborná literatura

Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

Hodnocení: 1x
  • 4

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová koupíte i tady

Specifikace Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 216 Kč

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a » ... a dál?

Produkt Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová

Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová - parametry

Název produktu: Ekopress Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 216 Kč
Maximální cena: 310 Kč
Ušetríte až: 94 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie; pojednává kapitola druhá; kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu; analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu; analýze vnějšího prostředí; analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu. Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie; aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu; jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie. V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu; mezi něž patří například způsob plánování produktu; publicity; komunikace s hosty prostřednictvím reklamy; direct mailingu; podpora prodeje konferencí; kongresů a různých balíků služeb. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol; stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům; pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu. ([předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností]) Autor knihy Alžbeta Kiraľová, Vydavatelstvo Ekopress, Kniha,2006


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.