Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ekopress Království značky - Matt Haig

Učebnice/Odborná literatura

Ekopress Království značky - Matt Haig

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Království značky - Matt Haig. Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ekopress Království značky - Matt Haig koupíte i tady

Specifikace Ekopress Království značky - Matt Haig

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 307 Kč

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures » ... a dál?

Produkt Ekopress Království značky - Matt Haig

Ekopress Království značky - Matt Haig - parametry

Název produktu: Ekopress Království značky - Matt Haig
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 307 Kč
Maximální cena: 441 Kč
Ušetríte až: 134 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Království značky - Matt Haig. Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často

na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě

značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým

bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled

na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech

z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních

světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je

kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures

(Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných

anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část je věnována

největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich

manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a

jednotlivých produktů. Druhá část poskytuje pohled na to, jak

fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k jednotlivým

úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Mezi

jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle

finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický

rozvoj nebo použité způsoby komunikace. Kniha Matt Haihga je

neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery,

marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém

světě. Z obsahu 1.části: klasické chyby - ideové chyby – PR omyly –

kulturní omyly - expanzivní omyly ... Z obsahu 2. části: inovační

značky – emoční značky - personální značky - průkopnické značky –

disainerské značky – zodpovědné značky... Publikace: Království značky - Matt Haig. Autor knihy Matt Haig, Vydavatelstvo Ekopress, , největší omyly a úspěchy všech dob Kniha,2007


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.