Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Text. Role and Context PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Text. Role and Context PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Text, Role and Context PB - Johns, Ann. Anotace: Tato kniha se zabývá základními otázkami týkajícími se studentské gramotnosti a lektorské role a postupů v akademických souvislostech. Popis: This text explores fundamental issues relating to student literacies and instructor roles and practices within ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82395

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Text. Role and Context PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 968 Kč

Publikace: Text, Role and Context PB - Johns, Ann. Anotace: Tato kniha se zabývá základními otázkami týkajícími se studentské gramotnosti a lektorské role a postupů v akademických souvislostech. Popis: This text explores fundamental issues relating to student literacies and instructor roles and practices within academic contexts. This volume uses the concept of academic literacy to offer a perspective on the teaching of English for academic purposes. The author argues for a socioliterate approach to teaching which » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Text. Role and Context PB

Cambridge University Press Text. Role and Context PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Text. Role and Context PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 968 Kč
Maximální cena: 992 Kč
Ušetríte až: 24 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Text, Role and Context PB - Johns, Ann. Anotace:

Tato kniha se zabývá základními otázkami týkajícími se studentské

gramotnosti a lektorské role a postupů v akademických

souvislostech.

Popis:

This text explores fundamental issues relating to student

literacies and instructor roles and practices within academic

contexts. This volume uses the concept of academic literacy to

offer a perspective on the teaching of English for academic

purposes. The author argues for a socioliterate approach to

teaching which aims to help readers and writers become part of a

particular discourse community. what readers and writers may share;

genres and social forces - homely and academic texts; discourse

communities/communities of practice - membership practitioners as

campus mediators and researchers; students as researchers -

investigating texts socioliterate classroom - basic tenets and

goals; putting tenets and goals into practice - using portfolios in

literacy classrooms. Contents: Literacy and pedagogy - three views;

genre knowledge and socioliteracies - what readers and writers may

share; genres and social forces - homely and academic texts;

discourse communities/communities of practice - membership

practitioners as campus mediators and researchers; students as

researchers - investigating texts socioliterate classroom - basic

tenets and goals; putting tenets and goals into practice - using

portfolios in literacy classrooms. Publikace: Text, Role and Context PB - Johns, Ann.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.