Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Methodology in Language Teaching

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Methodology in Language Teaching

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Methodology in Language Teaching PB - Richards, J. & Renandya, W.. Anotace: Tato komplexní antologie poskytuje přehled o současných přístupech, problémech a postupech ve výuce angličtiny. Obsahuje širokou sbírku článků publikovaných především v posledním desetiletí... Popis: This comprehensive ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82429

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Methodology in Language Teaching

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 856 Kč

Publikace: Methodology in Language Teaching PB - Richards, J. & Renandya, W.. Anotace: Tato komplexní antologie poskytuje přehled o současných přístupech, problémech a postupech ve výuce angličtiny. Obsahuje širokou sbírku článků publikovaných především v posledním desetiletí... Popis: This comprehensive anthology provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. Containing a broad collection of articles published primarily in the last » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Methodology in Language Teaching

Cambridge University Press Methodology in Language Teaching - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Methodology in Language Teaching
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 856 Kč
Maximální cena: 974 Kč
Ušetríte až: 118 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Methodology in Language Teaching PB - Richards, J. & Renandya, W.. Anotace:

Tato komplexní antologie poskytuje přehled o současných přístupech,

problémech a postupech ve výuce angličtiny. Obsahuje širokou sbírku

článků publikovaných především v posledním desetiletí...

Popis:

This comprehensive anthology provides an overview of current

approaches, issues, and practices in the teaching of English to

speakers of other languages. Containing a broad collection of

articles published primarily in the last decade, it illustrates the

complexity underlying many of the practical planning and

instructional activities involved in teaching English. These

activities include teaching English at elementary, secondary, and

tertiary levels, teacher training, language testing, curriculum and

materials development, the use of computers and other technology in

teaching, as well as research on different aspects of

second-language learning. Organized into 16 sections, the book

contains 41 articles by well-known teacher trainers and

researchers. Also included are two sets of discussion questions--a

pre-reading background set and a post-reading reflection set. The

anthology serves as an important resource for researchers, M.A.

TESOL students, and teachers wishing to design a basic course in

methodology. Contents: Part I. Approaches to Teaching: 1. English

language teaching in the "post-methods" era: towards better

diagnosis, treatment, and assessment, H. Douglas Brown; 2. Theories

of teaching in language teaching, Jack C. Richards; Part II. Lesson

Planning and Classroom Management: 3. Lesson planning, Thomas S. C.

Farrell; 4. Classroom management, Marilyn Lewis; Part III.

Classroom Dynamics: 5. Implementing cooperative learning, George M.

Jacobs and Stephen Hall; 6. Mixed level teaching: tiered tasks and

bias tasks, Bill Bowler and Sue Parminter; Part IV. Syllabus Design

and Instructional Materials: 7. The ELT curriculum: a flexible

model for a changing world, Denise Finney; 8. The role of materials

in the language classroom: finding the balance, Jane Crawford; Part

V. Task and Project Work: 9. Implementing task-based language

teaching, David Beglar and Alan Hunt; 10. Project work: a means to

promote language and content, Fredricka L. Stoller; Part VI.

Learning Strategies: 11. Language learning strategies in a

nutshell: update and ESL suggestions, Rebecca L. Oxford; 12.

Learner strategy training in the classroom: an action research

study, David Nunan; Part VII. Teaching Grammar: 13. Seven bad

reasons for teaching grammar...and two good ones, Michael Swan; 14.

Addressing the grammar-gap in task-work, Jack C. Richards; 15.

Grammar teaching--practice or consciousness-raising, Rod Ellis;

Part VIII. Teaching Pronunciation: 16. Beyond "listen and repeat":

pronunciation teaching materials and theories of second language

acquisition, Rodney H. Jones; 17. It's not what you say but how you

say it!, Julie Hebert; Part IX. Teaching speaking: 18. Factors to

consider: develo


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.