Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Course Design PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Course Design PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Course Design PB - Dubin, F. & Olshtain, E.. Anotace: Kniha pro učitele se zaměřuje na plánování výuky v rámci současných teorií jazykového vzdělávání Popis: Recognizing that teachers are often involved in planning and developing courses as part of their responsibilities, the authors of this book have ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82533

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Course Design PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 752 Kč

Publikace: Course Design PB - Dubin, F. & Olshtain, E.. Anotace: Kniha pro učitele se zaměřuje na plánování výuky v rámci současných teorií jazykového vzdělávání Popis: Recognizing that teachers are often involved in planning and developing courses as part of their responsibilities, the authors of this book have set out to describe the factors which must be considered in constructing courses and materials. They cover: the fact-finding stage, establishing realistic goals, surveying existing programmes, » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Course Design PB

Cambridge University Press Course Design PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Course Design PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 752 Kč
Maximální cena: 771 Kč
Ušetríte až: 19 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Course Design PB - Dubin, F. & Olshtain, E.. Anotace:

Kniha pro učitele se zaměřuje na plánování výuky v rámci současných

teorií jazykového vzdělávání

Popis:

Recognizing that teachers are often involved in planning and

developing courses as part of their responsibilities, the authors

of this book have set out to describe the factors which must be

considered in constructing courses and materials. They cover: the

fact-finding stage, establishing realistic goals, surveying

existing programmes, realizing goals through instructional plans,

selecting the shape of the syllabus, and considerations involved in

constructing communicative curricula and syllabuses. All of these

aspects are considered against current theories of language

learning. Examples of different types of materials are discussed,

and the process of creating materials is described as the link

between the syllabus and the audience. The book ends with a survey

of the practical issues involved in organizing writing projects.

The book is intended for teachers (and teachers in training) who

may be involved in course planning and materials development either

on a larger scale, or simply within their own institution.

Contents: Thanks; Introduction; 1. The fact-finding stage:

assessing societal factors; 2. The basis for curriculum and

syllabus designing; 3. How goals become realized through

instructional plans; 4. A curriculum developed on communicative

goals; 5. The scope of a communicative syllabus; 6. Focusing on

language content in a communicative syllabus; 7. Focusing on

process: materials that deal with sociocultural appropriateness; 8.

Focusing on product: materials that deal with the reading skill; 9.

Creating materials: the links between syllabus and audience;

Epilogue; Cumulative bibliography; Acknowledgements; Index. Publikace: Course Design PB - Dubin, F. & Olshtain, E..


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.