Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům?

Učebnice/Odborná literatura

Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům?

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek;Michal Henych;Sláva Kubátová;David Müller. Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům? koupíte i tady

Specifikace Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům?

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 196 Kč

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev reklamu. Autoři přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními, metodami a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ... a dál?

Produkt Bloudek a  Jan: Rozumíte svým zákazníkům?

Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům? - parametry

Název produktu: Bloudek a Jan: Rozumíte svým zákazníkům?
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 196 Kč
Maximální cena: 289 Kč
Ušetríte až: 93 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek;Michal Henych;Sláva Kubátová;David Müller. Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky,

proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce.

Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem

něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také

vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu.

Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými,

podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují

klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny

pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický

management. Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu

je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho

problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky

jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém

svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým

zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School

J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller, čtenáři najdou řadu

námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při

práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit

vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty

příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti,

ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání

prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace

umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech,

na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými

studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje

úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr

těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s

projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v

podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou

teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího

přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v

této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé

diskusi s autory. Publikace: Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek;Michal Henych;Sláva Kubátová;David Müller.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.