Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný

Učebnice/Odborná literatura

BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný

Hodnocení: 1x
  • 4

V srpnu roku 2009 vyšlo 2. vydání, které je aktualizováno na novější verze a doplněné o nové možnosti Blenderu. Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný koupíte i tady

Specifikace BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 313 Kč

Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika. Ta v současné době nachází uplatnění v oblastech CAD/CAM, počítačových hry nebo při reklamní a filmové tvorbě a jedná se bezesporu o velice zajímavou oblast, která láká mnohé počítačové uživatele. Celý obsah této knihy pojednává o programu Blender. Jde o volně šířitelný, » ... a dál?

Produkt BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný

BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný - parametry

Název produktu: BEN - technická literatura Blender - Pavel Pokorný
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 313 Kč
Maximální cena: 443 Kč
Ušetríte až: 130 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • V srpnu roku 2009 vyšlo 2. vydání, které je aktualizováno na novější verze a doplněné o nové možnosti Blenderu. Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika. Ta v současné době nachází uplatnění v oblastech CAD/CAM, počítačových hry nebo při reklamní a filmové tvorbě a jedná se bezesporu o velice zajímavou oblast, která láká mnohé počítačové uživatele. Celý obsah této knihy pojednává o programu Blender. Jde o volně šířitelný, multiplatformní (dostupný pro několik operačních systémů) a zároveň hardwarově nenáročný poměrně silný nástroj určený pro práci s 3D grafikou. Umožňuje modelovat jednotlivé objekty i sestavovat rozlehlé scény. A to vše dokáže vyrenderovat (pokud chceme, tak i s využitím raytracingu) do jednoho z mnoha druhů bitmapových obrázků. Blender toho ale nabízí mnohem více. Kromě jiného, podporuje i tvorbu animací a disponuje mnohými animačními nástroji. Výstupem vaší tvorby tak může být i velmi složitá animace. Kniha "Blender - naučte se 3D grafiku" vás tímto vším provede. Je určena jak začínajícím, tak i středně pokročilým uživatelům, kteří by chtěli do světa 3D grafiky proniknout bez velké finanční investice. Může být průvodcem nejen těm z vás, kteří by se chtěli v budoucnu této oblasti věnovat profesionálně, ale i nadšencům, kteří berou 3D grafiku jako koníčka a chtějí si udělat představu o tom, co vlastně práce 3D grafika nebo animátora obnáší. Kniha však může být užitečná i těm, kteří se už s nějakým obdobným 3D programem (pravděpodobně komerčním) setkali. Takoví uživatelé pak mohou srovnat nástroje Blenderu s těmi, kterými disponuje program, který znají. A možná budou překvapeni, co vše se dá v programu Blender provádět na to, že nestojí ani korunu. Historie vydání
  • 1. vydání - září 2006 - ISBN 80-7300-203-5
  • 2. vydání - srpen 2009 - ISBN 978- 80-7300-244-2 Stručný obsah 1. Historický vývoj programu Blender 2. Co vše můžeme v programu Blender provádět 3. Instalace programu Blender 4. Popis prostředí a základní ovládání Blender 5. Vyrenderování scény a výstupní nastavení 6. Objekty ve scéně a základní práce s nimi 7. Práce s mesh objekty 8. Práce s křivkami, plochami a texty 9. Meta objekty 10. Materiálové nastavení 11. Textury 12. Světla 13. Práce s kamerou 14. Okolí scény 15. Rozšířené možnosti renderingu 16. Outliner 17. Animace 18. Částicové systémy 19. Python skripty

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.