Natalie Zemon Davis: Ženy na okraji
Natalie Zemon Davis: Ženy na okraji

Natalie Zemon Davis: Ženy na okraji

od 312 Kč
Publikace: Ženy na okraji. Tři příběhy ze 17. století - Natalie Zemon Davis. Příběh tří žen, které si i přes těžké životní osudy a přes nečekané životní zvraty dokázaly najít svébytné místo v raně novověké společnosti. Její tři hrdinky, židovská obchodnice Glikl bas Juda Leib, misionářka Marie od Vtělení a malířka Marie Sibylla Merianová, spojuje podobný osud. Všechny se musely vyrovnávat s extrémními situacemi, jež nebyly ženskému světu v 17.…
Alza.cz
Skladem
322 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Natalie Zemon Davis: Ženy na okraji
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 358 Kč
Ušetříte až: 46 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Ženy na okraji. Tři příběhy ze 17. století - Natalie Zemon Davis. Příběh tří žen, které si i přes těžké životní osudy a přes nečekané životní zvraty dokázaly najít svébytné místo v raně novověké společnosti. Její tři hrdinky, židovská obchodnice Glikl bas Juda Leib, misionářka Marie od Vtělení a malířka Marie Sibylla Merianová, spojuje podobný osud. Všechny se musely vyrovnávat s extrémními situacemi, jež nebyly ženskému světu v 17. století vlastní. Všechny v nich vykračovaly na druhý břeh, směrem ke světu mužů, s nímž musely soutěžit, aniž by se mu chtěly přizpůsobit. Všechny tři, ačkoli nebyly žádnými feministkami a ačkoli Davisová rozhodně ženské osudy 17. století nenahlíží očima radikální feministické historiografie, mluví, konají a myslí jako sebevědomé a velmi cílevědomé ženy, lhostejno, zda se pokoušely pokřesťanštit indiány, zda cestovaly po asijských ostrovech či zda obchodovaly po boku svých židovských manželů. Publikace: Ženy na okraji. Tři příběhy ze 17. století - Natalie Zemon Davis. Zemon Davisová NatalieTři příběhy ze 17. stoletíARGO 2013, edice Každodenní životKniha, čeština, 322 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.