Zásadní odpovědnost: jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování
Zásadní odpovědnost: jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování

Zásadní odpovědnost: jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování

Publikace: Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování - Kerry Patterson; Joseph Grenny; David Maxfield; Ron McMillan; Al Switzler. Kolegyně v práci vás s něčím naschvál naštve. Šéf uplatňuje mikromanagement, protože vám nedůvěřuje, spolupracovníkovi přidali a vám ne, protože firemní pravidla jsou nastavena nespravedlivě. Jak si tudíž například co nejlépe vyjasnit se svým nadřízeným, že neponechává ani ten nejmenší…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zásadní odpovědnost: jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování - Kerry Patterson; Joseph Grenny; David Maxfield; Ron McMillan; Al Switzler. Kolegyně v práci vás s něčím naschvál naštve. Šéf uplatňuje mikromanagement, protože vám nedůvěřuje, spolupracovníkovi přidali a vám ne, protože firemní pravidla jsou nastavena nespravedlivě. Jak si tudíž například co nejlépe vyjasnit se svým nadřízeným, že neponechává ani ten nejmenší prostor vaší vlastní iniciativě? Jak ukáznit pracovníka, který neustále chodí pozdě? Když tyto a mnohé podobné situace nezvládneme, může se stát, že přijdeme o práci, povýšení, přátele. Ani školy manažerského či ekonomického zaměření, které mají vychovávat nové manažery a budoucí prezidenty společností, často nevěnují dostatečnou pozornost tomu, jak vést háklivé rozhovory o nedodržených závazcích či nesplněných slibech – o zásadní odpovědnosti, chcete-li - z očí do očí. S porušováním odpovědnosti se všichni, nejen manažeři, běžně setkávají, ale mnoho lidí si neví rady, jak se s ní vypořádat. Abychom se naučili podobné situace zvládat, je nezbytné naučit se dovednostem tzv. pozitivních deviantů - těch, kteří musí čelit stejným problémům, avšak jsou schopni nalézt způsoby, jak je řešit a vdechnout týmům, firmám, komunitám i rodinám důvěru posilující vzájemné vztahy, jež jsou důsledkem odpovědného chování. Další bestseller osvědčeného autorského kolektivu Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nedodržené závazky vás krok za krokem provede prověřenými metodami, jak se vyrovnat s problematikou nesplněných očekávání a špatného chování, aniž by to zničilo vzájemné vztahy – nýbrž naopak, aby je do budoucna posílilo. Autoři strávili desetitisíce hodin sledováním nejúspěšnějších mistrů těchto vrcholně obtížných situací a vypracovali spolehlivou metodiku, jak se s nimi vyrovnat. Tato nepostradatelná pomůcka pro manažery, podnikatele, učitele, mediátory, kouče, rodiče a vůbec všechny, kteří pracují s lidmi, předkládá praxí ověřený metodický mix, který vám dovolí dosahovat významných zlepšení při řešení problémů s odpovědností tam, kde druzí selhávají, a soubor dovedností, s jehož využitím se stanete mistry vedení zásadních rozhovorů. Budete umět uzpůsobit své konání dané situaci tak, aby vedlo k promyšlenému dialogu dvou stran spíše než k bezduchému opakování nepřijatelného chování (výhrůžky, zloba, nepřiměřené emoce), jehož jsme většinou svědky a které problémy s odpovědností nevyřeší. Po přečtení této jedinečné knihy budete schopni nepřecházet porušený slib mlčením, nesmyslným trápením či hněvem, ale budete schopni o něm správně promluvit. Publikace: Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování - Kerry Patterson; Joseph Grenny; David Maxfield; Ron McMillan; Al Switzler. Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a pře

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.