Vojtěch Novotný: Papuánské (polo)pravdy
Vojtěch Novotný: Papuánské (polo)pravdy

Vojtěch Novotný: Papuánské (polo)pravdy

Publikace: Papuánské (polo)pravdy - Vojtěch Novotný. Největší tropický ostrov světa, Nová Guinea, je stále ještě pokryt téměř nedotčenými tropickými pralesy a osídlen tradičními kmenovými společnostmi, hovořícími více než tisícem jazyků. Nad výsledky nečekaných kombinací preindustriálních a postmoderních dějů v této zemi lze často jen žasnout. Není proto divu, že autor přichází po dalších pěti letech strávených na tomto exotickém ostrově s…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vojtěch Novotný: Papuánské (polo)pravdy
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Papuánské (polo)pravdy - Vojtěch Novotný. Největší tropický ostrov světa, Nová Guinea, je stále ještě pokryt téměř nedotčenými tropickými pralesy a osídlen tradičními kmenovými společnostmi, hovořícími více než tisícem jazyků. Nad výsledky nečekaných kombinací preindustriálních a postmoderních dějů v této zemi lze často jen žasnout. Není proto divu, že autor přichází po dalších pěti letech strávených na tomto exotickém ostrově s novými Papuánskými (polo)pravdami. Jsou o polovinu delší, a o nic méně pravdivé než ty původní. Lze na ně tedy pohlížet i jako na úplně novou knihu, ke které je ta původní zdarma přibalena. Publikace: Papuánské (polo)pravdy - Vojtěch Novotný. Vojtěch Novotný. Největší tropický ostrov světa, Nová Guinea, je stále ještě pokryt téměř nedotčenými tropickými pralesy a osídlen tradičními kmenovými společnostmi, hovořícími více než tisícem jazyků. Nad výsledky nečekaných kombinací preindustriálních a postmoderních dějů v této zemi lze často jen žasnout – jak se snaží zprostředkovat tato kniha esejů, vycházející ze zkušeností autora, který strávil na Nové Guineji pět let studiem ekologie deštných pralesů.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.