Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů

Knihy naučná literatura

Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů cena od 0 Kč

Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů - parametry

Název produktu: Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů
Průměrné hodnocení uživatelů: 4.5 bodů z 5

Úžasný svět dinosaurů - Vladimír Socha Kniha, kterou právě držíte v ruce, by se neměla stát pouze dalším abecedním přehledem již dlouho známých forem dinosaurů. Vychází především z novějších poznatků, publikovaných často v prestižních vědeckých časopisech. Najdete v ní informace o známých druzích dinosaurů, jakým byl Tyrannosaurus rex, Triceratops horridus nebo třeba Stegosaurus stenops. Zároveň se však dozvíte také o mnoha bizarních, nově objevených nebo málo známých druzích fascinu¬jících dinosaurů. Mnohé ze zde publikovaných infor-mací budete číst bezpochyby poprvé a jistě vás také překvapí. Chcete-li se dozvědět o dinosaurech něco zcela nového a přitom náležitě ověřeného, je tato kniha určena právě vám.Kteří dinosauři měli největší mozek? Dokázali rychle běhat, nebo se spíš jen loudali? Můžeme dnes dinosaury oprav¬du naklonovat? Co bylo špatně v Jurském parku a Cestě do pravěku? Kolik dinosaurů bylo již objeveno a jak veliký byl „průměr¬ný“ dinosaurus? Žili kdysi tito tvorové také na našem území? Kde se dnes v České republice setkáme s jejich zkamenělinami a modely? Na tyto a mnohé další otázky, z nichž některé ještě nebyly zodpovězeny v žádné u nás publikované knize, najdete v textu odpovědi. Kniha je určena čtenářům každého věku, kteří si chtějí učinit dostatečně obsáh¬lou představu o jedné z nejúspěšnějších a nejzajíma¬vějších skupin živočichů v celé historii naší planety. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Historie a military | Dějiny/Historie | Pravěk od Triton naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Recenze Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů

Tom, 15. listopadu 2016

PRO:   Nádherné ilustrace a velmi obsáhlý text, lze doporučit.

Skvělá kniha, pro každého dinosauřího nadšence nezbytná.
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Přidat recenzi pro Vladimír Socha: Úžasný svět dinosaurů

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

© 2006 - 2021 Srovname.cz | Všechna práva vyhrazena.