Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!

Knihy naučná literatura

Více možností? Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života! koupíte i tady

Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života! v kostce

Průměrné hodnocení

4,5

Na základě 2 hodnocení

90% zákazníků vám produkt doporučuje

Pro a proti Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!

• Výborně napsaná i ilustrovaná kniha, navíc oceněná nominací na Zlatou stuhu 2016.

Čerstvá hodnocení Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!

Tom, 15. listopadu 2016

Jedna z nejlepších původních českých knih o dinosaurech u nás. Doporučuji!

Specifikace Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!

Kategorie Knihy naučná literatura

Prehistorické období naší planety trvalo miliony let a během té doby se na ní vystřídala ta nejpestřejší škála živočichů i rostlin. I proto čas od času vědci objeví fosilní pozůstatky dosud neznámých druhů. Tato nádherně ilustrovaná původní česká encyklopedie vás prostřednictvím krátkých textů a boxů se zajímavostmi seznámí s celkem 40 zástupci dinosaurů nejrůznějších tvarů, velikostí i barev obřích sauropodů, drobných opeřenců, dravců i býložravců. ... a dál?

Produkt Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!

Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života! - parametry

Název produktu: Vladimír Socha: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života!
Průměrné hodnocení uživatelů: 4.5 bodů z 5