Vladimír Socha: Neznámí dinosauři

Za dopravu 57 Kč Skladem
236 Kč Do eshopu

Název produktu: Vladimír Socha: Neznámí dinosauři
Ušetříte až: 33 Kč

Publikace: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života! - Vladimír Socha. Vydejte se s námi za nejnovějšími objevy prehistorického života! Prehistorické období naší planety trvalo miliony let a během té doby se na ní vystřídala ta nejpestřejší škála živočichů i rostlin. I proto čas od času vědci objeví fosilní pozůstatky dosud neznámých druhů. Tato nádherně ilustrovaná původní česká encyklopedie vás prostřednictvím krátkých textů a boxů se zajímavostmi seznámí s celkem 40 zástupci dinosaurů nejrůznějších tvarů, velikostí i barev – obřích sauropodů, drobných opeřenců, dravců i býložravců. Publikace: Neznámí dinosauři - Za nejnovějšími objevy prehistorického života! - Vladimír Socha. Tato nádherně ilustrovaná původní česká encyklopedie vás prostřednictvím krátkých textů a boxů se zajímavostmi seznámí s celkem 40 zástupci dinosaurů nejrůznějších tvarů, velikostí i barev – obřích sauropodů, drobných opeřenců, dravců i býložravců.Podrobnosti o knize Neznámí dinosauři - Vladimír Socha

• Autor: Vladimír Socha
  • Počet stran: 112
  • Doporučený věk: Od 15 let
  • Vazba knihy: vázaná s laminovaným potahem

Vaše recenze