Vladimír Smejkal, Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
Vladimír Smejkal, Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Vladimír Smejkal, Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

od 427 Kč
Anotace Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
427 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vladimír Smejkal, Karel Rais: Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
Minimální cena: 427 Kč
Maximální cena: 590 Kč
Ušetříte až: 163 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je doplněn řadou názorných schémat a příkladů.   Z obsahu O autorech 11 Úvodní slovo recenzenta 14 Předmluva k 1. vydání 16 Předmluva k 2. vydání 19 Předmluva k 3. vydání 20 Předmluva k 4. vydání 21 Poznámka redakce 22 1. Zobrazení života firmy 23 1.1 Jaké jsou příčiny neúspěchu v podnikání? 24 1.2 Krize firmy 25 1.2.1 Základní příznaky krize ve firmě 26 1.2.2 Jak se tedy ochránit před krizí? 27 1.2.3 Doporučení managementu v boji s krizí 32 1.3 Některé kritické momenty rozvoje úspěšné firmy 33 2. Charakteristické znaky úspěšné firmy 37 2.1 Úvod do problému 38 2.2 Kritické faktory úspěchu firmy 39 2.3 Rozbor 7S faktorů, které podmiňují úspěch firmy 40 2.3.1 Strategie firmy 40 2.3.2 Základní typy strategií firmy 41 2.3.3 Organizační struktura 43 2.3.4 Informační systémy 47 2.3.5 Styl řízení 48 2.3.6 Spolupracovníci 48 2.3.7 Mistři změn 50 2.3.8 Sdílené hodnoty (kultura) firmy 51 2.3.9 Schopnosti 51 2.3.10 Další současné přístupy k hodnocení úspěšnosti firmy53 2.4 Vliv relevantního prostředí na firmu 55 3. Změny ve firmě a?riziko 57 3.1 Modely změny ve firmě 58 3.1.1 Vybrané typy modelů řízené změny firmy 59 3.1.2 Technokratický přístup k řízení změny 61 3.1.3 Lewinův model 62 3.1.4 Analýza situace 65 3.1.5 Agent změny 67 3.1.6 Intervenční oblasti plánované firemní změny 71 3.1.7 Intervence?- vlastní změna 72 3.1.8 Verifikace dosažených výsledků 73 3.1.9 Kritika Lewinova modelu 73 3.2 Změna strategie firmy 74 3.3 Metodika provedení změny strategie ve firmě 76 3.3.1 První etapa 77 3.3.2 Druhá etapa 78 3.3.3 Třetí etapa 79 3.4 Změna organizační struktury firmy 81 3.5 Chápání změny jako cesty 84 3.5.1 Jaké jsou hlavní faktory úspěchu ve firmě? 85 3.5.2 Jaké jsou hlavní faktory úspěchu manažera v osobní kariéře? 86 3.5.3 Změna a emoce?- nadstavba ke stávající teorii řízené změny 88 4. Riziko?- definice, měření, klasifikace a?praktické přístupy k řízení rizika ve firmě 89 4.1 Co to je riziko? 90 4.2 Analýza rizik 95 4.3 Základní pojmy analýzy rizik 96 4.3.1 Aktivum 96 4.3.2 Hrozba 97 4.3.3 Zranitelnost 98 4.3.4 Protiopatření 9

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.