Vladimír Kuchař: Medonosný marketing
Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

Vladimír Kuchař: Medonosný marketing

od 160 Kč
Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař. Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 65 Kč Skladem
193 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vladimír Kuchař: Medonosný marketing
Minimální cena: 160 Kč
Maximální cena: 212 Kč
Ušetříte až: 52 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař. Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky. Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami. Vladimír Kuchař získal první teoretické informace o marketingu na vysoké škole (od roku 1990), profesionálně se marketingem zabývá od roku 1996, kdy začal působit jako samostatný poradce pro oblast marketingu a public relations. Osm let působil také jako novinář (MF DNES, Deník, Prague Business Journal), v současné době přispívá zejména na odborné internetové servery. Jako marketingový poradce se podílel na vytváření strategií a jejich realizaci pro desítky malých i velkých společností. Tři roky pracoval jako manažer marketingu v Jihomoravském inovačním centru, kde měl možnost pracovat se začínajícími malými firmami, které se potřebovaly prosadit na trhu a měly jen omezené prostředky na propagaci. To jej přivedlo k hledání co nejefektivnějších cest k získávání zákazníků a zamyšlení nad novými metodami v marketingu, které by nahradily obvykle používané tradiční postupy. V současné době řídí vlastní společnost Marketingová kancelář.cz. Publikace: Medonosný marketing-Jak přitáhnout zákazníky - Vladimír Kuchař.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.