Vinařství Vladimír Tetur Frankovka pozdní sběr 2015 0,75 l
Vinařství Vladimír Tetur Frankovka pozdní sběr 2015 0,75 l

Vinařství Vladimír Tetur Frankovka pozdní sběr 2015 0,75 l

Celkový dojem: Osobité víno se zajímavou jemnou chutí a bohatou ovocností. Vhodné podávat k sýrům s bílou plísní a dušenému vepřovému masu.Vůně: Středně intenzivní, lehce zemitá a kořenitá. Ovocné aroma připomíná čerstvé švestky. Chuť: Středně plná, prodýchaná, ovocná, s lehkou kořenitostí a příjemnou hořčinou. Celou chutí provází jemná kyselinka a harmonická tříslovina.Ochutnali jsme: V březnu 2017. Celkový dojem: Výrazné a osobité víno s…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Vinařství Vladimír Tetur Frankovka pozdní sběr 2015 0,75 l
Výrobce: Vinařství Vladimír TETUR
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Barva vína:
Chuť:

Popis produktu

Celkový dojem: Osobité víno se zajímavou jemnou chutí a bohatou ovocností. Vhodné podávat k sýrům s bílou plísní a dušenému vepřovému masu.Vůně: Středně intenzivní, lehce zemitá a kořenitá. Ovocné aroma připomíná čerstvé švestky. Chuť: Středně plná, prodýchaná, ovocná, s lehkou kořenitostí a příjemnou hořčinou. Celou chutí provází jemná kyselinka a harmonická tříslovina.Ochutnali jsme: V březnu 2017. Celkový dojem: Výrazné a osobité víno s kořenitě ovocnou chutí. Vhodné dekantovat, vydrží i další zrání na lahvi.Vůně: Středně intenzivní, vyzrálá, ovocně kořenitá. S nádechem višní, lehce prodýchaná dřevem.Chuť: Hladká, cítíme hořkou čokoládu, přezrálé višně, lehce toustovaný sud, výrazně kořenitá.Ochutnali jsme: V lednu 2019.   zbytkový cukr  0,4 g/l  kyseliny   -- g/l bezcukerný extrakt   -- g/l alkohol  14,0% obj. cukernatost  hroznů  min.21° ČNM vinařská oblast  Morava vinařská podoblast  Velkopavlovická vinařská obec  Velké Bílovice viniční trať   Má rubínovou barvu, čerstvou vůni skořice a višní.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.